نت بوک جدید Viliv S10 به بازار می آید

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا  به نقل از ” موبایل واک” ،  اگرچه شرکت کره ای یاد شده بیشتر به دلیل عرضه انواع MID و UMPC دربازار شناخته شده است ، با اینحال تصمیم گرفته وارد بازار نت بوک هم بشود.نت بوک جدید Viliv S10 دارای قابلیت ها و سیستم های گوناگون از جمله …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا  به نقل از ” موبایل واک” ،  اگرچه شرکت کره ای یاد شده بیشتر به دلیل عرضه انواع MID و UMPC دربازار شناخته شده است ، با اینحال تصمیم گرفته وارد بازار نت بوک هم بشود.
نت بوک جدید Viliv S10 دارای قابلیت ها و سیستم های گوناگون از جمله صفحه نمایش ۱۰ ا ینچی / / مقاومتی / قابل تبدیل لمسی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسلی ، تراشه پردازشگر اینتل اتم با فرکانس ۱.۳۳ یا ۲ گیگاهرتسی  و سیستم عامل Windows 7 Home Premium است.
نت بوک یاد شده همچنین دارای SSD با ظرفیت ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت ، RAM با ظرفیت یک گیگابایت است.
بنابر اعلام Laptop Mag ، شرکت  Viliv درنت بوک هایش از SSD های ساخت شرکت ” سان دیسک” (SanDisk ) استفاده می کند که یکی از عوامل کاهش توان مصرفی در آنها می شود.
میزان سرعت خواندن ( read ) دراین نت بوک  70 مگابایت برثانیه اعلام شده است.شرکت ویلیو مدعی است نت بوک S10 دارای باتری با قابلیت ۱۰ ساعت کار مداوم با یک با شارژاست.
قیمت فروش نت بوک یاد شده افزون بر ۵۰۰ دلار اعلام ولی زمان عرضه آن به بازار منتشر نشده است.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا