چند خبر از جشنواره‌ رسانه‌های دیجیتال

جشنواره‌ رسانه‌های دیجیتال روزهای ۸ تا ۱۸ مهرماه سال‌جاری درمصلی بزرگ تهران و به همت مرکز توسعه‌فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.به گزارش خبرنگار ایلنا از مهمترین اخبار این جشنواره امضای توافقنامه همکاری بین بنیاد شهید و مرکز رسانه‌های دیجیتال است.براساس این گزارش، عباس خامه‌یار معاون بنیاد …

جشنواره‌ رسانه‌های دیجیتال روزهای ۸ تا ۱۸ مهرماه سال‌جاری درمصلی بزرگ تهران و به همت مرکز توسعه‌فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از مهمترین اخبار این جشنواره امضای توافقنامه همکاری بین بنیاد شهید و مرکز رسانه‌های دیجیتال است.
براساس این گزارش، عباس خامه‌یار معاون بنیاد شهید انقلاب اسلامی و چند تن از مسؤولان این بنیاد ضمن بازدید از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با “عیسی زارع پور” رییس این مرکز و معاون وی تشکیل جلسه دادند.
در این دیدار توافقنامه‌ای در زمینه همکاری میان مرکزرسانه‌های دیجیتال و بنیاد شهید برای برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال امضا شد.
بر اساس این توافقنامه، بنیاد ازتولیدکنندگانی که نرم‌افزارهایی با مفاهیم شهید و شهادت تولید کرده باشند و در جهت ترویج «فرهنگ ایثار و شهادت» باشد، حمایت می کند.
بنیاد شهید انقلاب اسلامی همکاری خود با نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال را از سال گذشته و همزمان با نمایشگاه دوم آغاز کرده است.
نامزدهای جشنواره رسانه‌های دیجیتال از اثر خود دفاع می‌کنند
نامزدهای موضوع‌های مختلف جشنواره در جلسه‌ای که با حضور هیات داوران برگزار می‌شود از آثار خود دفاع می کنند و به پرسش‌های داوران درباره آثار خود پاسخ می‌دهند.
براساس این گزارش، داوری آثار دراین جشنواره در سه مرحله غربال‌گری، داوری تخصصی و داوری نهایی انجام می‌شود.
در مرحله نهایی نامزدها پس از پرکردن “کارـ برگ” تخصصی در مورد آنها در جلسه دفاعیه از اثرخود دفاع خواهند کرد.
در جلسه دفاعیه که با حضورهیات داوران برگزار می شود، تولیدکننده و یا پدیدآورنده اثرازاثرخود دفاع می‌کند و به سوال‌های بخش داوری پاسخ می دهد.
بنابراین گزارش این اقدام برای نخستین بار درطول ادوار جشنواره است که در مرحله داوری دفاعیه صورت می گیرد.
تسهیلات ویژه نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال برای غرفه‌داران
در سال جاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال برای غرفه‌داران تخفیف‌های ویژه ای در نظر گرفته است.
به گزارش ستاد خبری سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، بخش فن آوری و نوآوری رسانه های دیجیتال با تخفیف ۴۰ درصدی غرفه هایش را ارائه کرده است. غرفه ها در بخش خانواده و رسانه های دیجیتال از حداکثر تخفیف ۴۰ درصد و در بخش استان ها و ارگان ها از تخفیف بیست و پنج درصد برخوردار خواهند شد. بر همین اساس غرفه هایی که محصولات فرهنگی ارائه می کنند، پس از تایید از سوی مسوول این بخش و مسوول برگزاری جشنواره از تخفیف قابل توجهی تا سقف شصت درصد برخوردار می شوند. برای غرفه هایی که در بخش بازی ها و سرگرمی های دیجیتال و هنرهای دیجیتال قرار دارند، حداکثر سی درصد تخفیف اختصاص می یابد.
گفتنی است پنجاه درصد به مبلغ غرفه هایی که پس از پایان مهلت اولیه ثبت نام، یعنی ۱۰ شهریور ماه، اقدام به ثبت نام برای شرکت در نمایشگاه کرده اند، می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا