توشیبا دو حافظه جدید به بازار عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پرس” ،  این دو حافظه از نظر ظاهری کوچکترهستند ولی دارای ظرفیت بالا می باشند.این دو مدول حافظه که با کد نام Toshiba SG2 معرفی شده اند ، در دو نوع mini-SATA با میان افزار استاندارد  و Half Slim-type ساخته شده اند.هر دو این حافظه …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پرس” ،  این دو حافظه از نظر ظاهری کوچکترهستند ولی دارای ظرفیت بالا می باشند.
این دو مدول حافظه که با کد نام Toshiba SG2 معرفی شده اند ، در دو نوع mini-SATA با میان افزار استاندارد  و Half Slim-type ساخته شده اند.
هر دو این حافظه ها  درظرفیت های ۳۰ و ۶۲ گیگابایت قابل دسترسی خواهند بود و تولید انبوه آنها از ماه اکتبر ( ۱۰ مهر به بعد) وارد بازار می شوند.
هر یک ازاین دو مدول حافظه از اندازه یک کارت اعتباری متوسط کوچکتر هستند و با دانستن این موضوع می توان حدس زد دو وسیله یاد شده به چه میزان فشرده و درحد امکان کوچک طراحی و ساخته شده اند.
از این حافظه ها در لپ تاپ استفاده می شود.
جزییات بیشتر درباره این حافظه ها از جمله قیمت فروش آنها ، منتشر نشده است.
شرکت توشیبا Toshiba درسال ۱۹۳۹ در ژاپن تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در شهر “توکیو” قراردارد. این شرکت در زمینه تولید تجهیزات دیجیتال ، تلفن های دیجیتالی / تلفنی ،  وسایل الکترونیکی ، کامپیوتر، لوازم خانگی فعالیت دارد.
درآمد این شرکت در پایان سال مالی منتهی به مارس  ۲۰۰۸ میلادی،  ۷۶ میلیارد و ۶۸ میلیون دلار و سود آن در همین سال یک میلیارد و۲۷۴  میلیون دلار و تعداد کارکنان این شرکت درسال ۲۰۰۷ میلادی ،  ۱۹۰ هزار و ۷۰۸ نفراعلام شده است.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا