جدیدترین گوشی “اچ تی سی” وارد بازار می شود

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی با امکانات بالا و برای اولین بار توسط شرکت “پرشین تلکام” روانه بازار کشور می شود.قیمت نهایی عرضه این گوشی تا زمان ورود به بازار قابل تشخیص نخواهد بود.گوشی تلفن همراه LEO اچ تی سی از سری گوشی های قدرتمند به شمار می آید و دارای قابلیت ها …

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی با امکانات بالا و برای اولین بار توسط شرکت “پرشین تلکام” روانه بازار کشور می شود.
قیمت نهایی عرضه این گوشی تا زمان ورود به بازار قابل تشخیص نخواهد بود.
گوشی تلفن همراه LEO اچ تی سی از سری گوشی های قدرتمند به شمار می آید و دارای قابلیت ها و پشتیبانی شبکه های WCDMA/HSPA با فرکانس ۹۰۰ / ۱۲۰۰ مگاهرتز ، GSM/EDGE با فرکانس های ۸۵۰ / ۹۰۰/۱۸۰۰/۱۹۰۰ مگاهرتز از ویژگی های این گوشی به شمار می آید.
این گوشی از امکاناتی همچون  سرعت آپلود دو مگابیت برثانیه ، سرعت دانلود ۲/۷ مگابیت برثانیه ، سیستم عامل ویندوز موبایل نسخه ۵/۶ ، صفحه نمایش لمسی ۴/۳اینچی / WVGA ، حافظه داخلی فلش با ظرفیت ۵۱۲ مگابایت ، حافظه RAM با ظرفیت ۳۲۰مگابایت ، و ارتقا حافظه توسط مموری کارت است.
WLAN ، بلوتوث ۲.۱ +EDR ،و GPS/aGPS ، proximity sensor ، حسگر نور محیطی و جک صوتی ۳.۵ میلی متری  نیز از دیگر امکانات تعبیه شده در این گوشی است.
این گوشی به شکل کشویی و با ظاهری شیک و زیبا طراحی و ساخته شده است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا