آلکاتال لوسنت شبکه مایکروویو برزیل را ارتقا داد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ،  شبکه های یاد شده متعلق به شرکت برزیلی TIM Brazil است که درپایتخت این کشور سرویس دهی می کند.آلکاتل لوسنت همچنین دردر بخشی از توافق فی مابین دوشرکت ، زمینه های دیگر از جمله  سرویس های حرفه ای فراگیر شامل  مشاوره ، …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ،  شبکه های یاد شده متعلق به شرکت برزیلی TIM Brazil است که درپایتخت این کشور سرویس دهی می کند.
آلکاتل لوسنت همچنین دردر بخشی از توافق فی مابین دوشرکت ، زمینه های دیگر از جمله  سرویس های حرفه ای فراگیر شامل  مشاوره ، طراحی شبکه ، مدیریت پروژه ، نصب و امور حق العمل کاری به این شرکت برزیلی خدمات ارایه می کند.
مدیریت شرکت فرانسوی یاد شده همچنین درزمینه  سوییچینگ Transport Service Switch (TSS) و    Microwave Packet Radio (MPR) که بخشی از معماری و طراحی سیستم Mobile Evolution Transport Architecture (META) است ، با شرکت برزیلی یاد شده همکای می کند.
شرکت فرانسوی  / چند ملیتی آلکاتل  /  Alcatel-Lucent  درسال ۱۸۹۸ درفرانسه تاسیس شده و دفاتر مرکزی آن درشهرهای پاریس و “مورای هیل” واقع در ایالت نیوجرسی ایالات متحده آمریکا قراردارند.
این شرکت در زمینه صنعت ارتباط از راه دور فعالیت می کند و از تولیدات آن می توان از انواع سخت افزار، نرم افزار، سرویس های مربوط به ارتباط از راه دور نام برد.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا