ارسال قرارداد ” پرداخت موبایلی ” به دانشگاه صنعتی شریف برای تایید نهایی

تقی چهرودی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه طرف قرار داد بانک ملی برای سرویس موبایل پیمنت همراه اول دانشگاه صنعتی شریف است، اظهارداشت: قرار دادمذکور برای تایید نهایی به  این دانشگاه ارسال شده است.وی با بیان اینکه درحال حاضر سرویس موبایل پیمنت با مشکل خاصی مواجه نیست ، گفت: …

تقی چهرودی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه طرف قرار داد بانک ملی برای سرویس موبایل پیمنت همراه اول دانشگاه صنعتی شریف است، اظهارداشت: قرار دادمذکور برای تایید نهایی به  این دانشگاه ارسال شده است.
وی با بیان اینکه درحال حاضر سرویس موبایل پیمنت با مشکل خاصی مواجه نیست ، گفت: تست این سرویس در حدود یک ماه است که آغاز شده و باید مورد تایید دانشگاه قرارگیرد.
چهرودی با اشاره به اینکه موبایل پیمنت بانک ملی درحدود یک سال است که فعال شده ، خاطر نشان کرد: این سرویس به صورت نرم افزاراست که بر روی گوشی های تلفن همراه مشترکان نصب می شود.
وی درخصوص سرویس موبایل پیمنت بانک ملی با اپراتور اول اظهارداشت: این سرویس نرم افزار نبوده و ازهمان ابتدا برروی سیم کارت مشترکان نصب می شود وبه گوشی خاصی مرتبط نیست.
مدیر انفورماتیک بانک ملی افزود: خدمات و پشتیبانی این نوع سرویس برای بانک مناسب تر است وبه این شکل یک نوع  استاندارد سازی صرف نظرازگوشی کاربر برای سرویس موبایل پیمنت در سراسرکشور ایجاد می شود.
چهرودی  ضریب نفوذ بالای اپراتور اول وحجم بالای توزیع  سیم کارت  در کشوررا دلیل انتخاب بانک ملی برای ارائه سرویس موبایل پیمنت عنوان کرد.
وی خاطر نشان کرد: تعداد تراکنش های از طریق سرویس موبایل پیمنت در مقایسه سایر روش های پرداخت بانکی محدود تر است که با فضا سازی وتبلیغات مناسب باید استفاده ازاین نوع روش بانکی را در جامعه نهادینه کرد.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا