پالم ۵/۱ ميليون گوشي مدل Pre را به بازار عرضه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، گوشي “Pre” به تازگي توسط شرکت پالم رونمايي شده و پيش بيني مي شود که به يکي از گوشي هاي پر سروصداي بازار تبديل شود. بر اساس اين پيش بيني ها بايد توجه داشت که پس از عرضه و با توجه به بخش سخت …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، گوشي “Pre” به تازگي توسط شرکت پالم رونمايي شده و پيش بيني مي شود که به يکي از گوشي هاي پر سروصداي بازار تبديل شود.
 بر اساس اين پيش بيني ها بايد توجه داشت که پس از عرضه و با توجه به بخش سخت افزاري و نرم افزاري گوشي چه قيمتي براي آن در نظر گرفته مي شود , انتظار مي رود ;i عرضه اين گوشي جديد توسط پالم موقعيت از دست رفته اين شرکت در بازار تلفن همراه را دوباره احيا کند.
بر اساس اين گزارش اين ميزان فروش  فقط براي يک نسخه از اين گوشي در نظر گرفته شده اما بايد منتظر عرضه نسخه UMTS اين دستگاه نيز بود. 
اين گوشي به شکل انحصاري توسط اسپرينت عرضه خواهد شد و  و احتمال مي رود اين گوشي حدود ماه هاي مي تا ژوئن به بازار تلفن همراه عرضه شود.
شرکت آمريکايي ” پالم” اعلام کرد ،با بروز بحران اقتصادي اين شرکت در فصل دوم سال جاري ميلادي نيم ميليارد دلار زيان ديده است که اين رقم در دوره مشابه سال گذشته ميلادي ۸۵/۸ ميليون دلار بود. 
 پالم در فصل دوم سال ۲۰۰۸ ميلادي ۵۹۹ هزار دستگاه گوشي تلفن همراه بفروش رساند  که نسبت به سال ماقبل  13 درصد کاهش نشان مي دهد.
شرکت  Palm, Inc  درسال ۱۹۹۲ در ايالات متحده تاسيس شد، دفتر مرکزي آن در ايالت کاليفرنيا قراردارد و در زمينه توليد نرم افزار و سخت افزار کامپيوتر و انواع گوشي هاي تلفن همراه از جمله Z22, Tungsten E2, TX, Treo 650, Treo 700p, Treo 755p, Treo 680, Treo 700w, Treo 700wx, Treo 750, Centro و Treo 500 فعاليت مي کند.
 135/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا