اتصالات به دنبال يك ميليارد دلار سرمايه گذاري و يك ميليون مشترك در ايران است

به گزارش فارس به نقل از آي تي پي، كنسرسيومي كه با حضور اين اپراتور در مزايده اپراتور سوم تلفن همراه برنده شده است بدين منظور مبلغي معادل ۳۰۰ ميليون يورو معادل ۴۰۲.۱ ميليون دلار به دولت ايران پرداخت كرده است.اتصالات در عين حال در تلاش است تا يك اپراتور عراقي را خريداري كند.اين اپراتور …

به گزارش فارس به نقل از آي تي پي، كنسرسيومي كه با حضور اين اپراتور در مزايده اپراتور سوم تلفن همراه برنده شده است بدين منظور مبلغي معادل ۳۰۰ ميليون يورو معادل ۴۰۲.۱ ميليون دلار به دولت ايران پرداخت كرده است.
اتصالات در عين حال در تلاش است تا يك اپراتور عراقي را خريداري كند.
اين اپراتور اعلام كرده كه حداقل يك ميليارد دلار در زمينه ايجاد زيرساخت هاي جديد مخابراتي در ايران سرمايه گذاري كرده و ظرف ۹ ماه آينده فعاليت خود را در ايران آغاز مي كند.
جمال الجروان مدير اجرايي واحد سرمايه گذاري هاي بين المللي اتصالات افزود: اتصالات اميدوار است در اولين سال فعاليت خود حداقل يك ميليون مشترك را جذب خود كند.
به ادعاي وي ضريب نفوذ تلفن همراه در ايران ۶۰ درصد است و اتصالات ايران را يك بازار در حال رشد مي داند.
اپراتور اتصالات هم اكنون در ۱۸ كشور جهان در حال فعاليت است و به دنبال پايان انحصار آن در خاك امارات به دنبال آغاز فعاليت اپراتور Du تلاش گسترده اي را براي حضور در ديگر كشورها آغاز كرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا