ارايه تلفن همراه مچي جديد براي کنترل و رديابي کودکان

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” تي جي ديلي دات كام” ، اين وسيله همراه داراي يك سيستم داخلي GPS ويك گيرنده است كه مكان و موقعيت  كودك را تا وقتي ساعت مچي را به دست دارد ، نشان مي دهد.چنانچه كودك ساعت مچي را از خود دوركند يا از …



به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” تي جي ديلي دات كام” ، اين وسيله همراه داراي يك سيستم داخلي GPS ويك گيرنده است كه مكان و موقعيت  كودك را تا وقتي ساعت مچي را به دست دارد ، نشان مي دهد.
چنانچه كودك ساعت مچي را از خود دوركند يا از دستش باز كند ، وسيله ياد شده بلافاصله يك پيام متني فوري به تلفن همراه برنامه ريزي شده ارسال كرده و از طريق سرويس ” گوگل مپ” مكاني را كودك در انجا هست ، مشخص مي كند.
“متيو سالمون” يكي ازسخنگويان شركت توليدي اين تلفن همراه  گفت: اين وسيله داراي فن آوري
GPS و GSM ( سيستم جهاني براي موبايل) با ميزان دقت ۳ متر است و اين ساعت مچي فقط زماني شروع بكار مي كند كه به مچ دست كودك متصل باشد و بازشدن آن نيز به آساني صورت نمي گيرد.
وي افزود: حتي اگر كودك سعي كند اين ساعت را ازدستش باز كند ، اين وسيله بطور خودكار يك پيام اضطراري به گوشي تلفن همراه والدين ارسال مي كند.
اين وسيله ضد آب بوده و براي شروع كار ، والدين يك پيام
” (where are you?”) / كجا هستي / ارسال مي كند و درجواب اين پيام ، ساعت ياد شده محل استقرار كودك را نشان مي دهد.
اين گوشي  در كشور آمريكا و انگليس با قيمت معادل ۲۰۰ دلار و هزينه اشتراك هر ماه ۱۰ دلار به فروش مي رسد و به گفته سخنگوي اين شرکت ،  هزاران د رخواست براي خريد اين گوشي دريافت شده است.
۱۳۱ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا