آسيا و اروپا درسرويس دهي تلفن همراه از آمريکا جلوتر هستند

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” موبايل واک” ، در دنياي فناوري ها و صنعت  رقابت بين شرکت ها  در زمنيه توليد، گسترش وسرويس دهي هميشه از مهمترين و تعيين کننده ترين اصول به شمار مي آيند و صنعت تلفن همرا  در زمينه سخت افزاري و نرم افزاري و سرويس دهي نيز  …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” موبايل واک” ، در دنياي فناوري ها و صنعت  رقابت بين شرکت ها  در زمنيه توليد، گسترش وسرويس دهي هميشه از مهمترين و تعيين کننده ترين اصول به شمار مي آيند و صنعت تلفن همرا  در زمينه سخت افزاري و نرم افزاري و سرويس دهي نيز  از اين  قاعده مستثني نيست.


 اپراتورهاي تلفن همراه در اروپا و آسيا در زمينه سرويس دهي انتقال ديتا به مراتب سريعتر از رقباي آمريکايي شان عمل مي کنند بعنوان مثال ، برخي کشورهاي آسيايي و اروپايي از مدت ها قبل امکان استفاده از تلفن همراه در مترو را براي کاربران فراهم کردند ، درحالي که کاربران آمريکايي از هر دومورد ياشده محروم هستند.
دليل عدم موفقيت يا عقب ماندن آمريکا از اين امر ، به اين علت است که اروپا و آسيا از مدت ها قبل تصميم گرفتند از يک شبکه واحد تلفن همراه – GPS – استفاده کنند در حاليکه آمريکايي ها از دو شبکه رقيب GSM و CDMA بهره مي گيرند.
همچنين مي توان گفت که اروپايي ها و آسيايي ها بر استفاده از يک زير ساخت واحد در سرويس دهي تلفن هاي همراه تاكيد دارند و شرکت هاي مختلف  تلفن همراه نيز دراين دو قاره تلاش مي کنند از همين رويه پيروي کنند.
شايد در آينده ورق برگردد  و آمريکا يي ها نيز در استفاده از شبکه هاي تلفن همراه تجديد نظر کنند و با اروپايي ها و آسيايي ها به رقابت بپردازند.
 131/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا