واگذاري بدون ضابطه سيمکارت بررسي مي شود

به گزارش خبرنگار موبنا نمايندگان مجلس هشتم با تصويب اين طرح خواستار تحقيق و تفحص در خصوص هزينه وجوه خارج از شمول در اختيار مديران، نحوه عملكرد مركز تحقيقات شركت مخابرات ايران، بررسي نحوه قيمت تمام شده خدمات تلفن ثابت و همراه و همچنين نحوه اجراي مناقصات و مزايده‌هاي چهارسال گذشته و نحوه پرداخت حقوق …

به گزارش خبرنگار موبنا نمايندگان مجلس هشتم با تصويب اين طرح خواستار تحقيق و تفحص در خصوص هزينه وجوه خارج از شمول در اختيار مديران، نحوه عملكرد مركز تحقيقات شركت مخابرات ايران، بررسي نحوه قيمت تمام شده خدمات تلفن ثابت و همراه و همچنين نحوه اجراي مناقصات و مزايده‌هاي چهارسال گذشته و نحوه پرداخت حقوق پيمانكاران پروژه‌ها از سوي شرکت مخابرات شده‌اند. 
براين اساس بررسي تحقق اهداف برنامه چهارم توسعه ، انتخاب مشاور خارجي و خريد سنگين در شهرهاي بزرگ كشور از ديگر مواردي است که در اين طرح از سوي نمايندگان مطرح شده است.
در همين حال مديرعامل شرکت مخابرات ايران از آمادگي پاسخگويي در برابر تحقيق و تفحص مجلس از عملكرد اين شركت خبر داد و گفت: شرکت مخابرات حاضر به  14 مورد  مطرح شده دراين طرح ، پاسخ بدهد.
صابر فيضي به خبرنگار موبنا گفت: شرکت مخابرات به مجلس به عنوان يکي از نهادهاي نظارتي در خصوص تحقيق و تفحص از عملکرد اين شرکت پاسخگو خواهد بود.
وي با بيان اينکه “مخابرات مخالفتي با اجراي اين طرح ندارد”، خاطر نشان کرد: از طريق نتيجه بازرسي شرکت مخابرات مردم از عملکرد و فعاليت هاي اين شرکت اطلاع خواهند يافت.

وي گفت: دليل تحقيق و تفحص از عملكرد شركت مخابرات را بايد از مجلس سووال کرد.
۱۱۷/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا