تلفن همراه در آمريکا آخرين گزينه براي جستجوهاي آنلاين

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سرچ انجين لند، بر اساس اين تحقيقات، ۶۴ درصد  از کاربران آمريکايي براي جستجوهاي محلي و حل مشکلات خود سراغ منابع آنلاين مي روند در حالي که ۳۳ درصد سراغ منابع چاپي و مکتوب مي روند و در نهايت تنها ۳ درصد از آنها تلفن هاي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سرچ انجين لند، بر اساس اين تحقيقات، ۶۴ درصد  از کاربران آمريکايي براي جستجوهاي محلي و حل مشکلات خود سراغ منابع آنلاين مي روند در حالي که ۳۳ درصد سراغ منابع چاپي و مکتوب مي روند و در نهايت تنها ۳ درصد از آنها تلفن هاي همراه را انتخاب مي کنند.
با اين حال تعداد کاربران تلفن هاي همراه اين کشور هم اکنون ۳۹ ميليون نفر از کاربران کامپيوتر بيشتر بوده و بازار جستجوهاي موبايلي سريع تر از حد انتظار در حال رشد است.
تعداد کاربران تلفن همراه در آمريکا 255 ميليون و ۴۰۰ هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۸۴.۰۶ درصد اعلام شده است.
در آمريکا ۱۸اپراتور ارتباط از راه دور فعال وجود دارد که AT&T با بيش از ۷۰ ميليون کاربر و ارايه سرويس هايي چون   AMPS,TDMA,GSM, GPRS , EDGE , UMTS و HSDPA رتبه اول را در بين ديگر رقبايش در اين کشور و رتبه دهم را در جهان دارا است.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا