شوهرم یک سال است سر کار نمی‌رود

چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم یک سال پیش تصادف کرد و از ناحیه پا به شدت آسیب دید. تا جاییکه دیگر نتوانست سرکار برود و در محل کارش به جای او یک کارمند دیگر را استخدام کردند. …

چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم یک سال پیش تصادف کرد و از ناحیه پا به شدت آسیب دید. تا جاییکه دیگر نتوانست سرکار برود و در محل کارش به جای او یک کارمند دیگر را استخدام کردند.

زن جوان ادامه داد: الان یکسال از این ماجرا می گذرد ولی شوهرم همچنان در خانه نشسته و سرکار نمی رود. او یکسال است که بیکار شده و حتی به دنبال کار هم نمی گردد. پایش دیگر خوب شده و حتی مثل روز اولش شده است ولی باز هم سعی نمی کند سرکار برود. هربار هم که اعتراض می کنم بهانه ای می آورد و به دنبال کار نمی رود.

وی افزود: ما الان یکسال است که داریم هزینه زندگیمان را از پدرشوهرم می‌گیریم. ولی من دیگر خجالت می کشم از پدرشوهرم پول بگیرم. شوهرم سرکار نمی رود و من هم از این زندگی خسته شدم. برای همین تصمیم به جدایی گرفتم.

بعد از صحبت های این زن قاضی شوهر وی را نیز به دادگاه احضار کرد تا صحبت های او را هم بشنود.‎

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا