قائم‌مقام آستان‌قدس رضوی از زائران عربستانی مسموم‌ شده عیادت کرد

مهدی عزیزیان در پی تاکید آیت‌الله واعظ طبسی، تولیت آستان‌ قدس رضوی به همراه معاون اماکن متبرکه و امور زائران و تعدادی از خادمان بارگاه ملائک پاسبان حضرت رضا (ع) به عیادت این زائران رفت و ضمن اهدای بسته‌های متبرک، شفای عاجل آنها را از درگاه خداوند منان طلب کرد. در این عیادت که با …

مهدی عزیزیان در پی تاکید آیت‌الله واعظ طبسی، تولیت آستان‌ قدس رضوی به همراه معاون اماکن متبرکه و امور زائران و تعدادی از خادمان بارگاه ملائک پاسبان حضرت رضا (ع) به عیادت این زائران رفت و ضمن اهدای بسته‌های متبرک، شفای عاجل آنها را از درگاه خداوند منان طلب کرد.

در این عیادت که با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و رئیس بیمارستان امام رضا (ع) انجام شد، قائم‌مقام تولیت آستان‌ قدس رضوی در گفت‌وگو با ۳۲ زائر مسموم و خانواده‌هایشان، ضمن ابلاغ سلام تولیت عظمای آستان‌قدس رضوی، از آنها دلجویی و وضعیت درمانشان در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد مقدس را جویا شد.

زائران عربستانی نیز در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از حضور قائم‌مقام تولیت و خادمان آستان‌ قدس رضوی و سایر مسئولان کشوری و استانی که به عیادت این گروه رفته بودند، از تلاش‌های کادر درمانی و اقدامات جمهوری اسلامی ایران در زمینه پیگیری درمانشان تشکر کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا