بحران اقتصادي ،کارکنان اپراتورها انگليسي را تهديد مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از گاردين، هزاران کارمند بريتانيايي انتظار دارند که در اولين ماه سال جديد با کاهش هزينه هاي موبايلي کار خود را از دست دهند.بسياري از شرکت هاي مشاوره اي  در اين کشور در صدد ارايه روش هايي براي نگهداري و ذخيره پول برآمده اند که بتوانند در …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از گاردين، هزاران کارمند بريتانيايي انتظار دارند که در اولين ماه سال جديد با کاهش هزينه هاي موبايلي کار خود را از دست دهند.
بسياري از شرکت هاي مشاوره اي  در اين کشور در صدد ارايه روش هايي براي نگهداري و ذخيره پول برآمده اند که بتوانند در سال جديد با اين بحران مبارزه کنند.
پنج شبکه تلفن همراه انگليسي همچون ۳، O2، اورنج، T-Mobile و وودافون حدود ۴۵ هزار کارمند  دارند که با بحران اقتصادي برخي از اين اپراتورها براي کاهش هزينه ها در صدد اخراج و تعليق شماري از  نيروهاي خود هستند.  
وودافون ماه گذشته اعلام کرد، اين شرکت يک ميليارد يورو هزينه هاي خود را در بازارهاي توسعه يافته کم خواهد کرد  زيرا پيش بيني ها حاکي از آن است که ميزان فروش سالانه اين شرکت براي دومين بارطي سال جاري کاهش خواهد يافت.
انگليس با بيش از ۷۷ ميليو.ن و 335 هزار کاربر و ضريب نفوذ تلفن همراه 6/127 درصدي، داراي ۱۱ اپراتور است  که شرکت  O2 با  7/18 ميليون کاربر مقام نخست را در اين کشور دارد.
 135/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا