شرکت هاي اپل و ريم بازار تلفن همراه آمريکا را در اختيار دارند

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” فايرس وايرلس دات کام” ، گزارش منتشر شده توسط  ” ChangeWave Research ”  اين دو شرکت با فعاليت هايشان ،شرکت ” پالم” را از دور رقابت در بازار آمريکا خارج کردند و پيش بيني مي شود اين روند درسال ۲۰۰۹ ميلادي نيز …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” فايرس وايرلس دات کام” ، گزارش منتشر شده توسط  ” ChangeWave Research ”  اين دو شرکت با فعاليت هايشان ،شرکت ” پالم” را از دور رقابت در بازار آمريکا خارج کردند و پيش بيني مي شود اين روند درسال ۲۰۰۹ ميلادي نيز ادامه داشته باشد.
نظر خواهي که توسط اين موسسه تحقيقاتي از ميان سه هزار و ۸۰۳ کاربرصورت گرفته است ؛ حاکي از آن است ، شرکت ريم ۴۱ درصد  بازار ، اپل ۲۳ درصد و شرکت پالم تنها ۹ درصد بازار آمريکا را دراختيار دارند و  پالم  از ماه ژانويه ،  نيمي از سهم بازارش را در آمريکا از دست داده است.
از سوي ديگر RIM نيز با عرضه BlackBerry Storm موفق به حفظ جايگاه خود شده، هر چند ميزان رضايت از اين گوشي ظرف چند ماه اخير از ۵۲ درصد به حدود ۳۰ درصد كاهش يافته است.
تعداد کاربران تلفن همراه در آمريکا بيش از  4/255 ميليون نفر با ضريب نفوذ ۰۶/۸۴ درصد اعلام شده است و ۱۸ اپراتور تلفن همراه در اين کشور فعاليت دارند.
۱۷۹/۱۴/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا