هندي ها ي خشمگين، به فروشگاه نوکيا حمله کردند

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” سلولا نيوز” ،  اين اعتراض هندي ها از سوي اعضاي شاخه جوانان حزب ” بي جي پي” / BJP انجام شد و در جريان آن يک فروشگاه به آتش کشده شد.اين پايگاه اينترنتي اعلام کرد ، هند و پاکستان سال ها است که …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” سلولا نيوز” ،  اين اعتراض هندي ها از سوي اعضاي شاخه جوانان حزب ” بي جي پي” / BJP انجام شد و در جريان آن يک فروشگاه به آتش کشده شد.
اين پايگاه اينترنتي اعلام کرد ، هند و پاکستان سال ها است که برسر مالکيت کشمير اختلاف شديد دارند و اين اختلاف تاکنون چندين بار به نبرد  مسلحانه بين دو کشور نيز منجر شده است.
يکي از اعضاي مجلس محلي و عضو حزب BJP اين اقدام نوکيا را تخلفي ضد ملي گرايي توصيف کرد و خواستار جمع آوري و عدم انتشار نقشه ياد  شده  توسط نوکيا شد و تهديد کرد که درصورت ادامه چنين کاري ، اقدامات تشديدتري اتخاذ خواهند کرد.
صاحب فروشگاه به آتش کشيده در واکنش به اقدام معترضان گفت : اين موضوع به شرکت نوکيا مربوط مي شود و آن شرکت بايد پاسخگو باشد من تنها يک فروشنده هستم.
شرکت نوکيا در سال ۱۸۶۵ در فنلاند تاسيس شد، دفتر مرکزي آن درشهر “اسپو” است و در زمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه ، کامپيوتر  ، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت دارد.
شرکت نوکيا در فصل سوم ۲۰۰۸ ميلادي ۸/۱۱۷ ميليون گوشي تلفن همراه به بازار ارايه کرده است و سهام اين شرکت در بازار هاي جهاني به ۴/۳۹ درصد رسيده است.
سهم اين شرکت در بازار هاي جهاني در بازه زماني مشابه سال گذشته با ارايه ۷/۱۱۱ ميليون تلفن همراه  6/38 درصد بوده است.
تعداد کارکنان اين شرکت ۱۱۲ هزار و ۲۶۲ نفر گزارش شده است.
۱۷۹/۱۴/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا