خودنمايي از نوعي ديگر

   چرا که با تغيير اوضاع اين وضعيت دوام زيادي نيافت و با تعدد اپراتورها و همراه با آن افول قيمت سيمکارتها و فراواني و تنوع گوشيهاي همراه ، ميليونها نفر صاحب موبايل شدند. ولي سوژه جديد به اصطلاح پز دادن ، گوشيهايي است که سه سيمکارت دارند. با دو سيمکارت مي توان همزمان تماس …

   چرا که با تغيير اوضاع اين وضعيت دوام زيادي نيافت و با تعدد اپراتورها و همراه با آن افول قيمت سيمکارتها و فراواني و تنوع گوشيهاي همراه ، ميليونها نفر صاحب موبايل شدند. ولي سوژه جديد به اصطلاح پز دادن ، گوشيهايي است که سه سيمکارت دارند. با دو سيمکارت مي توان همزمان تماس گرفت و تماس دريافت کرد و سيمکارت سوم فقط براي دريافت تماس است.
   اينجا طرح يک سووال شايد بي مورد نباشد ، به اين معنا که يک گوشي با سه سيمکارت اگرچه شايد براي يک تاجر و بازرگان يا کساني که حرفه پرمشغله اي دارند ، واجد جذابيتهايي باشد اما براي يک جوان بيست ساله چه کاربردي دارد ؟
   پيش از اين گوشي با دو سيمکارت ديده بوديم ، فعلا شاهد بروز و ظهور گوشي با قابليت پشتيباني از سه سيمکارت هستيم و لابد به همين ترتيب در آينده ، گوشيهايي با توانمنديهاي بيشتر و چندين سيمکارت اعلام وجود مي کنند.
    به راستي چند نفر را سراغ داريد که به اقتضاي کار و فعاليتشان ، در آن واحد بايد با چندين نفر صحبت کنند، يا اصلا يک نفر براي صحبت همزمان با چند نفر ، تا چه اندازه مي تواند تمرکز و حواس لازم را داشته باشد ؟
   ايکاش به همان اندازه که به دنبال تنوع طلبي و به روز کردن گوشي و لوازم جانبي آن بوديم قدري هم در جاده فرهنگ استفاده از تلفن همراه به پيش مي رانديم.
۱۷۹/۱۶/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا