عرضه خدمات و محصولات چند رسانه اي در ويترين اپراتور دوم

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومي ايرانسل، پرتال چند رسانه اي ايرانسل با نام تجاري “ويترين” اولين شبكه عرضه محصولات الكترونيكي از طريق تلفن همراه در ايران است. با افزوده شدن خدمات و محصولات چند رسانه اي به اين پورتال، محصولات چند رسانه اي از طريق بستر GPRS و سرويس پيام هاي چند …

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومي ايرانسل، پرتال چند رسانه اي ايرانسل با نام تجاري “ويترين” اولين شبكه عرضه محصولات الكترونيكي از طريق تلفن همراه در ايران است. با افزوده شدن خدمات و محصولات چند رسانه اي به اين پورتال، محصولات چند رسانه اي از طريق بستر GPRS و سرويس پيام هاي چند رسانه اي (MMS) در اختيار مشتركين قرار مي گيرند.
براين اساس، امكان خريد و دريافت كليپ هاي ويدئويي، بازي و نرم افزارهاي ويژه تلفن همراه و همچنين انواع زنگ، تصاوير پس زمينه، تم و ساير محصولات تلفن همراه از طريق خدمات چند رسانه اي ويترين و براي نخستين بار در ايران ممكن شده است.
همچنين امكان ارسال پيام چند رسانه اي (MMS) از طريق وب نيز ممكن شده است. با استفاده از اين سرويس، مشتركين ايرانسل ميتوانند بدون نياز به تلفن همراه، از طريق اينترنت به ساير مشتركين ايرانسل كه تنظيمات مربوط به پيام چند رسانه اي را روي گوشي خود انجام داده اند، پيام چندرسانه اي ارسال كنند.
پيش از اين ايرانسل امكان دريافت خدمات مبتني بر متن نظير پيام هاي آموزشي، سرگرمي، اطلاع رساني، مذهبي و همچنين امكان ارسال پيام كوتاه (SMS) از طريق وب را از طريق پورتال ويترين، مسمكن ساخته بود.
براساس اين گزارش، هزينه استفاده از محصولات ويترين، از اعتبار مكالمه مشتركين سيم كارت هاي اعتباري كسر شده و به صورتحساب مشتركين سيم كارت هاي دائمي اضافه مي شود.
اطلاعات بيشتر در خصوص خدمات و محصولات عرضه شده در پورتال چندرسانه اي ويترين و نحوه كاربرد آن، در نشاني اينترنتي vitrin.irancell.ir قابل مشاهده است. مشتركين ايرانسل ميتوانند با ارسال يك پيام كوتاه بدون متن به شماره ۸۴۴۰ فهرستي از ۱۰ محصول پرطرفدار ويترين را از طريق پيام كوتاه دريافت كنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا