سرويس TIM براي نابينايان در ايتاليا عرضه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “تي ام سي نت”، اين سرويس اندازه تصاوير و گرافيک ها را در نمايشگر گوشي براي کاربران بزرگ تر مي کند تا راحت تر ديده شوند و علاوه بر اين داراي قابليت خواندن اطلاعات گوشي براي کاربران نابينا است.قابليت  TTS اطلاعات گوشي را با …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “تي ام سي نت”، اين سرويس اندازه تصاوير و گرافيک ها را در نمايشگر گوشي براي کاربران بزرگ تر مي کند تا راحت تر ديده شوند و علاوه بر اين داراي قابليت خواندن اطلاعات گوشي براي کاربران نابينا است.
قابليت  TTS اطلاعات گوشي را با صداي بلند از طريق بلندگوي گوشي يا هدست براي کاربر نابينا مي خواند و استفاده از تلفن همراه را براي کاربران نابينا راحت تر مي کند.
اين نرم افزار کلمات را با تلفظ صحيح در اختيار کاربر قرار مي دهد.
به گفته مدير انجمن نابينايان و کم بينايان ايتاليا تا چند سال پيش استفاده از تلفن همراه براي نابيانايان مانند  يک رويا بود اما در حال حاضر سرويس هاي ارايه شده براي نابينايان نه تنها زياد شده بلکه بسيار عالي عمل مي کند و کاربردي است.
وي ادامه داد: در صورتيکه گوشي هايي با خط بريل براي نابينايان ارايه شود استفاده از گوشي براي آنها بسيار راحت تر خواهد بود و آنها مي توانند ليست مخاطبين خود را سازمان دهي کرده و تماس ها را تشخيص دهند و شماره ها را  مرور کنند، و پيام متني را نوشته يا بخوانند.
۱۷۹/۱۶/۱۱۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا