حمايت از حقوق مصرف کننده گوشي فراموش شده است

” عباس علي ابونوري ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا افزود : با گذشت بيش از ۱۴ سال از حضور قانون حمايت از حقوق مصرف کنندگان در مجلس ، هيچ مقام دولتي سخن از پيگيري اين قانون به زبان نمي آورد .وي گفت : قانون حمايت از حقوق مصرف کننده يک قانون منحصر …

” عباس علي ابونوري ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا افزود : با گذشت بيش از ۱۴ سال از حضور قانون حمايت از حقوق مصرف کنندگان در مجلس ، هيچ مقام دولتي سخن از پيگيري اين قانون به زبان نمي آورد .
وي گفت : قانون حمايت از حقوق مصرف کننده يک قانون منحصر حمايتي از مصرف کنندگان کشور است که در آن توليد کنندگان و واردکنندگان کالاهاي مصرفي بايد تمامي استاندارد هاي لازم را در برگيرند .
مدرس دانشگاه آزاد اظهار داشت : توليدکنندگان گوشي تلفن همراه امروزه بايد در جهت رعايت حقوق مصرف‌کنندگان خود قدم بردارند و مصرف‌کننده هم با رعايت حقوق توليدکنندگان اين کالاي پر مصرف و حداقل در چارچوب ضوابط قانوني به يکديگر کمک ‌کنند.
وي ادامه داد :  اگر مصرف‌کننده نباشد توليد‌کننده وجود ندارد و وجود توليد‌کننده بدون حضور مصرف‌‌کننده بي‌معناست.
وي گفت : سازمان حمايت از حقوق مصرف کنندگان و توليد کنندگان به عنوان يک کاتاليزور در مواقع لزوم و زمانيکه حس مي کند در حق مصرف‌کنند گوشي اجحاف مي شود بايد وارد عمل شده و با عرضه کنندگان متخلف برخورد قانوني کند .
 179/14/123

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا