تعداد پيمانکاران توزيع کارت شارژ اپراتور اول به ۱۵ شرکت مي رسد

محمدمهدي عطوفي در گفت وگو با خبرنگار موبنا افزايش کانالهاي توزيع کارت شارژ سيم کارت هاي اعتباري را سهولت دسترسي ۵/۱۱ ميليون مشترک اين نوع سيم کارت ها در تمامي ساعات شبانه روز عنوان کرد و گفت:دفاتر خدمات ارتباطي در ساعات خاصي کار مي کنند و پس از اين ساعات حق مردم است که بتوانند …

محمدمهدي عطوفي در گفت وگو با خبرنگار موبنا افزايش کانالهاي توزيع کارت شارژ سيم کارت هاي اعتباري را سهولت دسترسي ۵/۱۱ ميليون مشترک اين نوع سيم کارت ها در تمامي ساعات شبانه روز عنوان کرد و گفت:دفاتر خدمات ارتباطي در ساعات خاصي کار مي کنند و پس از اين ساعات حق مردم است که بتوانند نياز خود را تامين کنند.
وي ادامه داد: به همين دليل از پيمانکاران ديگر کمک گرفته شده است تا کارت شارژها را به دکه هاي روزنامه فروشي ، سوپر مارکت ها و مراکز فعال در حوزه تلفن همراه در سطح شهر توزيع کنند.
به گفته عطوفي چهارشرکتي که هم اکنون به عنوان پيمانکار مشغول توزيع کارت شارژ سيم کارت هاي اعتباري اپراتور اول هستند انحصاري نبوده و براي افزايش اين پيمانکاران،  فراخواني گذاشته شده است تا اين کارت شارژها با توجه به شرايط احراز شده در حوزه هاي مختلف توزيع شود.
وي در خصوص نابساماني موجود در قيمت کارت شارژهاي سيم کارت هاي اعتباري همراه اول نيز گفت:حتي با واسطه هايي که اين کارت ها را غير از قيمت مصوب به فروش برسانند، برخورد خواهد شد.
معاون شرکت ارتباطات سيار با تاکيد بر اينکه افزايش منابع توزيع کارت شارژ با هدف جلوگيري از بازار سياه و نيز احقاق حق مشترکان صورت گرفته، يادآور شد: مشترکان اپراتور اول در صورت برخورد با هرگونه گرانفروشي با شماره  09990 تماس گرفته و يا اعتراض خود را به صورت مستند به دفاتر ۳۸ گانه دولتي اعلام کنند.
۱۲۸/۱۶/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا