کاهش قيمت شديد گوشي هشت مگاپيکسلي سامسونگ

به گزارش خبرنگار موبنا، افزايش عرضه اين مدل سامسونگ در سطح بازار تلفن همراه يکي از دلايل اصلي کاهش قيمت فوق به شمار مي آيد.گوشي i8510 سامسونگ که چندي پيش به بهاي هفت ميليون و ۱۵۰ هزار ريال به فروش مي رسيد هم اکنون با قيمت شش ميليون و ۵۹۰ هزار ريال در اختيار متقاضيان …

به گزارش خبرنگار موبنا، افزايش عرضه اين مدل سامسونگ در سطح بازار تلفن همراه يکي از دلايل اصلي کاهش قيمت فوق به شمار مي آيد.
گوشي i8510 سامسونگ که چندي پيش به بهاي هفت ميليون و ۱۵۰ هزار ريال به فروش مي رسيد هم اکنون با قيمت شش ميليون و ۵۹۰ هزار ريال در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.
i8510 اولين گوشي سامسونگ  محسوب مي شود که به دوربين هشت مگاپيکسلي مجهز است.
به گفته فعالان بازار، اين گوشي چند رسانه اي که در رقابت با N96 نوکيا، C905 سوني اريکسون و همه گوشي هاي دوربين دار قدرتمند به بازار آمده ، از لحاظ طراحي ترکيبي از گوشي G810 با دوربين پنج مگاپيکسلي و Soul U900 است.
از ويژگي هاي اين گوشي  کشويي سامسونگ مي توان به فلاش xenon و ضبط ويديو، پشتيباني از نسخه اصلاح شده سيستم عامل سيمبيان S60 اشاره کرد.
همچنين i8510 اولين گوشي هوشمندي است که از سيستم عامل S60 و دوربين هشت مگاپيکسلي بهره مي برد و داراي دو نسخه هشت و ۱۶ گيگابايتي است.
صفحه نمايش ۸/۲ اينچي TFT با ۱۶ ميليون رنگ و وضوح تصوير QVGA  ، پشتيباني از شبکه هاي GSM و HSDPA براي انتقال اطلاعات با سرعت ۲/۷ مگابايت بر ثانيه ، Wi-Fi، GPS داخلي ، شتابدهنده گرافيکي D 3  ، خروجي تلويزيون و ۱۲۸ مگابايت حافظه RAM از ديگر قابليت هاي اين گوشي است.
اين گوشي در ابعاد ۵/۱۰۶ در ۲/۱۷ در ۹/۵۳ ميليمتر داراي باتري ۱۲۰۰ ميلي آمپر است که در حال مکالمه شش ساعت و در حال آماده باش بيش از ۲۸۰ ساعت شارژ نگميدارد.
۱۶۲/۱۶/۱۲۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا