دفاتر خدمات ارتباطي از فروش هر کارت شارژ ۳۷۵ تومان درآمد کسب مي کنند

محمدمهدي عطوفي در گفت وگو با خبرنگار موبنا، دليل وجود کانالهاي مختلف توزيع کارت شارژ سيم کارت هاي اعتباري همراه اول را از بين بردن بازار سياه، سهولت و دسترسي مشترکان در تمامي ساعات شبانه روز عنوان کرد و اظهار داشت:دفاتر خدمات ارتباطي از طريق دفاتر ۳۸ گانه در کل کشور و بدون واسطه تغذيه …

محمدمهدي عطوفي در گفت وگو با خبرنگار موبنا، دليل وجود کانالهاي مختلف توزيع کارت شارژ سيم کارت هاي اعتباري همراه اول را از بين بردن بازار سياه، سهولت و دسترسي مشترکان در تمامي ساعات شبانه روز عنوان کرد و اظهار داشت:دفاتر خدمات ارتباطي از طريق دفاتر ۳۸ گانه در کل کشور و بدون واسطه تغذيه مي شوند.
وي ادامه داد: هم اکنون چهار شرکت به عنوان پيمانکار همراه اول نسبت به توزيع کارت شارژها به ساير کانال هاي فروش نظير دکه هاي روزنامه فروشي ، موبايل فروشي ها و سوپرمارکت ها اقدام مي کنند.
عطوفي اعتراض دفاتر خدمات ارتباطي را براي خريد کارت شارژ بيش از قيمت مصوب، تکذيب کرد و يادآور شد:کارت شارژهاي ۱۰ هزار توماني و ۲۰ هزار توماني همراه اول با کسر مبلغ ۷۵/۳ درصد قيمت مصوب به دفاتر خدمات ارتباطي فروخته مي شود و هيچ دفتري حق فروش بيشتر از قيمت روي کارت را ندارد.
معاون شرکت ارتباطات سيار با تاکيد بر اينکه هر دفتري که کارت شارژها را از دفاتر ۳۸ گانه دولتي در سراسر کشور گران تر از اين قيمت خريداري کرده موضوع را گزارش دهد، تصريح کرد:اينکه در زمان حاضر کارت شارژها در دفاتر خدمات ارتباطي گران تر از قيمت مصوب بفروش مي رود اعتراضي است که به کانون سراسري دفاتر خدمات ارتباطي وارد است.
وي گفت: به اعتراض مشترکان در اين خصوص پاسخ داده مي شود و با دفاتر متخلف بشدت برخورد خواهيم کرد، چرا که ساز و کار آن براي هر دفتر فراهم شده است.
هم اکنون کارت شارژهاي سيم کارت هاي اعتباري همراه اول در دفاتر خدمات ارتباطي و ديگر کانالهاي فروش بيش از قيمت مصوب روي کارت بفروش مي رسد و مشترکان به ناچار براي رفع نياز مجبورند براي کارت شارژهاي ۱۰ هزار توماني حداکثر تا ۱۱ هزار تومان و کارت هاي۲۰ هزار توماني حداکثر تا ۲۲ هزار تومان هزينه کنند.
۱۷۹/۱۳/۱۲۸

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا