کيف جديد موبايل با سيستم شارژر خورشيدي معرفي شد

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” اسلش گير” ،  اگرچه تاکنون انواع واقسام کيف هاي گوشي تلفن همراه با طرح ها و مدل هاي گوناگون ساخته ، معرفي و عرضه شده اند ، ولي هيچکدام داراي سيستم شارژ باتري گوشي تلفن همراه با استفاده از نيروي خورشيدي نبودند.اين کيف …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” اسلش گير” ،  اگرچه تاکنون انواع واقسام کيف هاي گوشي تلفن همراه با طرح ها و مدل هاي گوناگون ساخته ، معرفي و عرضه شده اند ، ولي هيچکدام داراي سيستم شارژ باتري گوشي تلفن همراه با استفاده از نيروي خورشيدي نبودند.
اين کيف جديد با استفاده ازيک  فن آوري ژاپني که دوست محيط زيست است ، داراي قابليتي است که با استفاده از نورخورشيد باتري هاي  مدل  Lithium-ion را شارژ مي کند.
کيف تلفن همراه ياد  شده با ظاهري ساده و از جنس چرم ساخته شده است و با استفاده از فن آوري که درآن تعبيه شده است ، مي تواند يک باتري با ظرفيت ۱۵۰۰ ميلي آمپرساعت را که يک صد گرم وزن دارد ،  درمدت ۱۳ ساعت با استفاده از نيروي خورشيدي  شارژ کند.
شرکت ژاپني سازنده اين کيف تلفن همچنين کيف مدل BT-800  را براي شارژ باتري با ظرفيت ۸۰۰ ميلي آمپرساعت را نيز که در مدت ۱۶ساعت باتري گوشي تلفن همراه آيفون را شارژ مي کند ، ساخته است.
 اين  دووسيله يا کيف فقط در بازار ژاپن و با قيمت ۶۴ دلار براي مد ل LC-1500 و ۳۲ دلار براي مدل BT-800 به فروش مي رسند.
۱۷۹/۱۳۱/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا