فعال سازي «جي ‌پي‌ آر ‌اس» در ۱۰ مركز استان و ارزان شدن سيم كارت ۰۹۱۰

وحيد صدوقي در گفت‌وگو با خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس اظهار داشت: مشتركان سيم‌كارت دائمي با كد ۰۹۱۲ همراه اول در ۱۰ مركز استان مشهد، شيراز، سمنان، قزوين، زنجان، اردبيل، همدان، گرگان، رشت و سنندج از فردا اين سرويس را فعال كنند.وي ادامه داد: مشتركان در اين مراكز استانها بايد به پرتال شركت همراه اول …

وحيد صدوقي در گفت‌وگو با خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس اظهار داشت: مشتركان سيم‌كارت دائمي با كد ۰۹۱۲ همراه اول در ۱۰ مركز استان مشهد، شيراز، سمنان، قزوين، زنجان، اردبيل، همدان، گرگان، رشت و سنندج از فردا اين سرويس را فعال كنند.
وي ادامه داد: مشتركان در اين مراكز استانها بايد به پرتال شركت همراه اول MCI.IR مراجعه و پس از ثبت‌نام پيامك فعال‌سازي را دريافت و طبق دستورالعمل ۲۴ ساعته از اين سرويس بهره گيرند.
صدوقي گفت: علاوه بر اين مشتركان اين ۱۰ مركز استان و تهران و كرج مي‌توانند با ارسال پيامك به شماره ۸۰۰۸ تنظيمات گوشي براي سرويس GPRS را دريافت كنند.
وي گفت: در حال حاضر سرعت اتصال به سرويس GPRS همراه اول ۳۰ تا ۵۰ كيلوبيت بر ثانيه است كه در آينده نزديك و پس از تست‌هاي فني به ۷۰ تا ۱۰۰ كيلوبيت بر ثانيه افزايش مي‌يابد.
براساس اين گزارش در حال حاضر هزينه فعال‌سازي اين سرويس براي مشتركان رايگان بوده و آبونمان ماهانه ندارد.هزينه سرويس GPRS در ايام روز و شب غير تعطيل ۱۴۸ ريال و روز و شب تعطيل ۴ ريال براي دانلود هر كيلوبايت است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا