نرم افزار ضد سرما خوردگي در گوشي G1

 به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سنترديلي، پيش بيني مي شود که اين نرم افزار اواسط دسامبر براي گوشي G1 ارايه شود. نرم افزار Zicam® Cold & Flu Companion  به كاربران در مورد ميزان آلودگي محيط اطراف به ويروس هاي آنفولانزا و سرماخوردگي هشدار مي دهد. بر اساس اين گزارش، اين …

 به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سنترديلي، پيش بيني مي شود که اين نرم افزار اواسط دسامبر براي گوشي G1 ارايه شود.
نرم افزار Zicam® Cold & Flu Companion  به كاربران در مورد ميزان آلودگي محيط اطراف به ويروس هاي آنفولانزا و سرماخوردگي هشدار مي دهد.
بر اساس اين گزارش، اين برنامه نرم افزاري داراي قابليت تشخيص درصد افراد مبتلا به بيماري هاي مرتبط با دستگاه هاي تنفسي است و مشخص مي كند كه كداميك از علايم بيماري هايي مانند سرفه و گلودرد در کداميک از مناطق متداول تر است.
شركت Matrixx Initiatives Inc دفتر مرکزي آن در آريزونا ي آمريکا قرار دارد ، محصولات خود را با نام برند Zicam عرضه مي كند .
پيش بيني مي شود که اواسط همين ماه اين برنامه نرم افزاري علاوه بر گوشي G1 که مجهز به سيستم عامل اندروييد است ، براي گوشي iPhone نيز ارايه شود.
گوشي G1 مجهز به سيستم عامل اندروييد گوگل توسط تي موبايل در ۲۵ اکتبر (چهارم آبان ) سال جار ي ميلادي به بازار عرضه شد.
۱۷۹/۱۴/۱۳۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا