سامسونگ؛ طلايه دار بازار تلفن همراه کانادا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “ديجيتال هوم”، موسسه اطلاعات بين المللي کانادا (IDC) اعلام کرد يک چهارم گوشي هاي فروخته شده در کانادا در فصل سوم ۲۰۰۸ محصول شرکت سامسونگ بوده است.۸/۲۷ درصد کل تلفن هاي همراه و گوشي هاي هوشمند فروخته شده در کانادا از جولاي تا سپتامبر …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “ديجيتال هوم”، موسسه اطلاعات بين المللي کانادا (IDC) اعلام کرد يک چهارم گوشي هاي فروخته شده در کانادا در فصل سوم ۲۰۰۸ محصول شرکت سامسونگ بوده است.
۸/۲۷ درصد کل تلفن هاي همراه و گوشي هاي هوشمند فروخته شده در کانادا از جولاي تا سپتامبر ساخت شرکت کره اي سامسونگ بوده است.
فروش گوشي هاي سامسونگ در کانادا در مقايسه با زمان مشابه سال گذشته که ۱۹ درصد کل فروش گوشي اين کشور بوده ، از افزايش خوبي برخوردار است.
به گزارش (IDC) مجموع فروش تلفن هاي همراه در کانادا در فصل سوم ۲۰۰۸ ميلادي حدود سه ميليون دستگاه بوده که نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۵/۳۰ درصد رشد داشته است.
سامسونگ با ارايه گوشي هايي مانند Instinct که در ماه آگوست (شهريور) ارايه شد ، بازار کانادا را در دست گرفته است.
تعداد کاربران کانادا تا پايان مارس(۱۲ فروردين)  2008 ميلادي  1/20 ميليون نفر  و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۶۲ درصد بوده است.
۱۱۲/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا