انتقاد هاي منطقي صنعت توليد داخلي گوشي را شکوفا مي کند

” محمد فقيهي ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت :  در حالي که برخي از کارشناسان در کنار نظرات توليد کنندگان معتقدند توليد گوشي با برند غير معتبر به دليل نداشتن بازار فروش صرفه نخواهد داشت، بايد به اين نکته اشاره کرد که از راه اندازي خط توليد گوشي همراه با برند هاي …

” محمد فقيهي ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت :  در حالي که برخي از کارشناسان در کنار نظرات توليد کنندگان معتقدند توليد گوشي با برند غير معتبر به دليل نداشتن بازار فروش صرفه نخواهد داشت، بايد به اين نکته اشاره کرد که از راه اندازي خط توليد گوشي همراه با برند هاي معتبر آيا امکان پذير است .
وي اظهار داشت :  آوردن قطعات گوشي تلفن همراه از طريق يک برند معروف و مونتاژ آن به تنهايي نمي تواند دانش کافي را به کشور منتقل کند اما گفته هاي مسوولان حاکي از آن است که توافقاتي از سوي آنان با برند هاي معتبر در زمينه انتقال دانش فني منعقد شده است .
معاون سابق بازرگاني خارجي استان تهران ادامه داد : رفع کمبود هاي مدل هاي گوناگون گوشي هاي تلفن همراه نبايد با شتابزدگي دست اندرکاران اين عرصه صورت گيرد .
به گفته وي ، ” توليد گوشي تلفن همراه در کشور هيچ گونه کمک شاياني براي مصرف کننده در بر نخواهد داشت و بيش از اين مسوولان امر نبايد بر سر مسئله توليد گوشي در داخل پا فشاري کنند .”
۱۶۲/۱۳/۱۲۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا