رقابت گوشي توليد داخل با برند هاي معتبر بي فايده است

” ايرج نديمي ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : حال با توجه به اينکه وعده توليد شش ميليون گوشي توليد داخل توسط مسوولان وزارت صنايع به فراموشي سپرده شده است و تنها در سال گذشته ۲۰۰ هزار دستگاه از سوي چهار شرکت متولي به بازار راه پيدا کرد ، بايد منتظر …

” ايرج نديمي ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : حال با توجه به اينکه وعده توليد شش ميليون گوشي توليد داخل توسط مسوولان وزارت صنايع به فراموشي سپرده شده است و تنها در سال گذشته ۲۰۰ هزار دستگاه از سوي چهار شرکت متولي به بازار راه پيدا کرد ، بايد منتظر ماند تا با به اتمام رسيدن سال جاري آنان چه آماري از توليد خود به مردم ارايه مي کنند .
وي اظهار داشت : اين در حالي است که طبق گفته مديرعامل کارخانجات مخابراتي ايران اين شرکت در حال بررسي و ارزيابي دقيق‌‌تري براي توليد گوشي است تا بتواند به نتايج مثبت برسد.
نماينده سابق مردم لاهيجان درمجلس شوراي اسلامي خاطر نشان ساخت: اطمينان از بازار مصرف و همکاري برند خارجي از مقولاتي است که تا به حال به بررسي آن پرداخته‌ايم و از اين پس بايد در حال بررسي رقابت ميان توليد داخل گوشي تلفن همراه با برند هاي معتبر خارجي باشيم !
به گفته وي ، ” سرمايه گذاري برند هاي خارجي در کشور امروزه براي اين صنعت يک نياز است و دولتمردان بايد مقدمات حضور آنان را فراهم کنند .”
۱۶۲/۱۳/۱۲۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا