وصل سيم‌کارت مفقوده حجاج در کمتر از دو دقيقه

به گزارش سرويس دانش وفناوري برنا ،به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات سيدفاضل زماني سرپرست تيم اعزامي وزارت ارتباطات به حج ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: تعداد کل سيم‌کارت‌هاي مفقودي ۱۴۰ مورد گزارش شده است.وي افزود: از ميان ۱۴۰ سيم‌کارت مفقودي، ۱۰۰ عدد در مکه و ۴۰ عدد در مدينه …

به گزارش سرويس دانش وفناوري برنا ،به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات سيدفاضل زماني سرپرست تيم اعزامي وزارت ارتباطات به حج ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: تعداد کل سيم‌کارت‌هاي مفقودي ۱۴۰ مورد گزارش شده است.
وي افزود: از ميان ۱۴۰ سيم‌کارت مفقودي، ۱۰۰ عدد در مکه و ۴۰ عدد در مدينه بوده که بنا به درخواست مراجعان، ۱۰۶ مورد سيم‌کارت جديد صادر و به متقاضيان تحويل داده شده است.
سيدفاضل زماني تصريح کرد: در صورتي که سيم‌کارت مفقودي مورد سوء استفاده قرار گيرد، در يک ساعت نخست ۱۵۴ هزار تومان هزينه براي مشترک دربر خواهد داشت.
وي خاطرنشان کرد: اين خسارت در طي يک شبانه‌روز به بيش از سه ميليون و ۶۹۶ هزار تومان خواهد رسيد.
سرپرست تيم اعزامي وزارت ارتباطات به کشور عربستان ادامه داد: بر اساس توافق‌هاي به عمل آمده با مسوولان کشور عربستان، هزينه مکالمات ورودي از ايران به اين کشور ۱۶۷ تومان خواهد بود.
وي تصريح کرد: هزينه‌هاي خروجي از کشور عربستان به ايران براي اپراتورهاي الجوال و الاتحاد به ازاي هر دقيقه مکالمه، دو هزار و ۵۶۷ تومان و براي اپراتور زين يک هزار و ۳۸۰ تومان است.
سيدفاضل زماني با بيان اين مطلب که بيش از ۳۰ هزار و ۷۸۰ تلفن همراه ايراني در عربستان فعال شده است،‌گفت: تا کنون بيش از ۹۴ هزار و ۸۴۴ ساعت مکالمه ميان ايران و عربستان با موفقيت محقق شده است.
وي اظهار داشت:از اين ميزان ۲۰ هزار و ۹۷۱ ساعت مکالمه مربوط به تماس به تلفن همراه ايران بوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا