همراه اول ۳۰ ميليون کارت شارژ اعتباري از طريق مناقصه مي خرد

به گزارش خبرنگار موبنا داوطلبان شركت در اين مناقصه مي توانند با در دست داشتن معرفي نامه تا بيستم آذرماه جاري در ساعت اداري به واحد فروش اسناد اين اپراتور مراجعه کنند.داوطلبان بايد پس از ارائه معرفي نامه، مبلغ يکصد هزار ريال به حساب شركت ارتباطات سيار ايران نزد بانك ملي ايران شعبه پرديس واريز …

به گزارش خبرنگار موبنا داوطلبان شركت در اين مناقصه مي توانند با در دست داشتن معرفي نامه تا بيستم آذرماه جاري در ساعت اداري به واحد فروش اسناد اين اپراتور مراجعه کنند.
داوطلبان بايد پس از ارائه معرفي نامه، مبلغ يکصد هزار ريال به حساب شركت ارتباطات سيار ايران نزد بانك ملي ايران شعبه پرديس واريز و با ارائه رسيد بانكي اسناد مناقصه را دريافت و به ضميمه پيشنهاد خود تا ساعت ۱۵ روز شنبه سي ام آذرماه به نشاني فوق ارائه کنند.
براساس اين گزارش كميسيون معاملات شرکت ارتباطات سيار اول دي ماه جاري راس ساعت ۹ صبح در طبقه دهم برج همراه تشكيل و نسبت به پيشنهادات رسيده اتخاذ تصميم خواهد کرد .
ضمنا مبلغ تضمين شركت در مناقصه ۴۵۰ ميليون ريال است که بايد به صورت ضمانتنامه بانكي و يا نقدي به حسابي كه در اسناد مناقصه مشخص شده واريز شود.
دبيرخانه اداره كل تداركاتي همراه اول در تهران، ميدان ونك، خيابان ونك، برج همراه، طبقه هفتم واقع است.
۱۶۲/۱۳/۱۲۸

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا