اتهام میرقربانی به بازیکنان استقلال اهواز

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، صابر میرقربانی س از دیدار برابر شهرداری تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۳ بر ۲ بازی برگشت را بردیم ولی این برد به ما کمک نکرد تا در لیگ یک بمانیم. گل هایی که ما در بازی خوردیم مشکوک بود و بازیکنان ما تاکنون چنین …

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، صابر میرقربانی س از دیدار برابر شهرداری تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۳ بر ۲ بازی برگشت را بردیم ولی این برد به ما کمک نکرد تا در لیگ یک بمانیم. گل هایی که ما در بازی خوردیم مشکوک بود و بازیکنان ما تاکنون چنین اشتباهاتی نکرده بودند، با این حال خدا را شکر می کنیم که بازی را بردیم ولی تیم ما متاسفانه در لیگ یک نماند.

وی ادامه داد: من احساس می کنم باید در این بازی ۸، ۹ دقیقه وقت اضافه گرفته می شد اما نمی دانم داور چگونه چهار دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد. در هر صورت متاسفانه نشد که در لیگ بمانیم.

سرمربی – بازیکن تیم استقلال اهواز با بیان این که تیم ما قبل از حضور من بازیکنان زیادی را از دست داد، خاطر نشان کرد: در این چهار بازی ای که هدایت تیم را بر عهده داشتم، دو برد و دو باخت کسب کردیم و از نتایج و عملکرد بازیکنان تیم راضی هستم اما قسمت نبود که در لیگ یک بمانیم.

تیم های استقلال اهواز و شهرداری تبریز در مجموع دو بازی رفت و برگشت به تساوی ۳ بر ۳ رسیدند که تبریزی ها به دلیل قانون گل زده بیشتر در خانه حریف در لیگ دسته یک ماندنی شدند و استقلال اهواز به لیگ دسته دو سقوط کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا