فعاليت گوشي تلفن همراه بايد زير نظارت يک اتحاديه صورت گيرد

” ابراهيم درستي ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا افزود :  گوشي تلفن همراه براساس ماهيت خود بايد زير نظر فروشندگان و توزيع کنندگان مرتبط با اين حوزه به فعاليت کاري خود ادامه دهد و البته اتحاديه صوتي و تصويري از سال ۷۰ تشکيل شده و مشغول رسيدگي به اين امور است .وي …

” ابراهيم درستي ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا افزود :  گوشي تلفن همراه براساس ماهيت خود بايد زير نظر فروشندگان و توزيع کنندگان مرتبط با اين حوزه به فعاليت کاري خود ادامه دهد و البته اتحاديه صوتي و تصويري از سال ۷۰ تشکيل شده و مشغول رسيدگي به اين امور است .
وي اظهار داشت : با تشکيل اتحاديه دستگاه هاي مخابراتي در سال ۸۳ برخي از اختيارات گوشي تلفن همراه ميان اتحاديه صوتي و تصويري و اتحاديه مذکور تقسيم بندي شد و بنا بر اين بود اتحاديه صوتي و تصويري نهاد ها و مراکز فروش را تحت نظارت خود قرار دهد.
رييس اتحاديه صوتي و تصويري گفت : در شرايط کنوني اتحاديه دستگاه هاي مخابراتي که وظيفه رسيدکي به امور تعميرات را برعهده داشته است بر خلاف قوانين کاري خود فعاليت مي کند که اين نياز به رسيدگي دارد .
وي تصريح کرد : در جلسه اخير مجمع عمومي اصناف اتحاديه صوتي و تصويري اعتراض خود را به گوش مسوولان رساند و قرار بر اين شد که اتحاديه مخابرات که داراي حدود ۲۰۰ اعضا است فقط در حيطه اختيارات خود قدم بردارد .
۱۶۲/۱۶/۱۲۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا