دستگيری ۲ سوداگر مرگ در مهران/سه نفر در حادثه رانندگی جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس ایلام، سرهنگ محسن کشتکار در این باره گفت: این دو توزیع کننده مواد مخدر در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز شناسایی و دستگیر شده اند. وی ادامه داد: متهمان که با تشکیل تیم کاری، مواد مخدر را در بین جوانان مهرانی …

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس ایلام، سرهنگ محسن کشتکار در این باره گفت: این دو توزیع کننده مواد مخدر در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز شناسایی و دستگیر شده اند.
وی ادامه داد: متهمان که با تشکیل تیم کاری، مواد مخدر را در بین جوانان مهرانی توزیع می کردند باعث نگرانی در بین خانواده ها شده بودند.
فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: از متهمان مقادیری بسته های مرگ از نوع هروئین و شیشه کشف و ضبط شده است.
وی تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده، تحویل محاکم قضایی شدند.
توقیف ۲۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف در چرداول
فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در استان ایلام از توقیف۲۲دستگاه موتورسیکلت متخلف خبر داد.
سرهنگ بهروز علیمرادی اظهار داشت: به منظور برخورد با موتورسوارن متخلف که با آلودگی صوتی و نقض قانون موجبات آزار و اذیت شهروندان را فراهم کرده بودند طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان برگزار شد.
سرهنگ علیمرادی با بر شمردن اهمیت آسایش شهروندان به عنوان یکی از مولفه های احساس امنیت تصریح کرد: پلیس با اجرای طرح های مختلف در سال جاری با کسانی که با نقض قانون حقوق شهروندی را زیر سئوال می برند برخورد جدی و قانونی خواهد داشت.
۳ نفر در حادثه رانندگی ایلام جان باختند
فرمانده پلیس راه ایلام از واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در مسیر تونل آزادی نرسیده به شهر ایلام که منجر به مرگ سه تن شد خبر داد.
سرهنگ نورالله خادم در تشریح این خبر گفت: این حادثه  روز گذشته پس از تونل آزادی و نرسیده به میدان ارغوان شهر ایلام به وقوع پیوست.
وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید از جاده منحرف و واژگون شد.
فرمانده پلیس راه ایلام ادامه داد: شدت حادثه به حدی بود که یکی از چهار سرنشین خودرو در دم جان سپرد و سه نفر دیگر روانه بیمارستان شدند.
وی گفت: دو نفر از مصدومان این حادثه که به بیمارستان انتقال داده شدند به علت شدت جراحات وارده جان باختند که در مجموع این حادثه ناگوار مرگ سه نفر و زخمی شدن یک نفر را در پی داشت.
خادم با اشاره به اینکه علت این حادثه تحت بررسی کارشناسان پلیس راه قرار دارد گفت: می توان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از وقوع چنین حوادث ناگواری پیشگیری کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا