حضور بيش از ۴۰ شرکت خارجي در نمايشگاه تله کام امسال قطعي شد

مدير اجرايي نمايشگاه ايران تله کام ۲۰۰۸ در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: نهمين نمايشگاه بين المللي صنايع مخابرات و اطلاع رساني (ايران تله کام ۲۰۰۸) در فضايي بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع و در پنج سالن نمايشگاه بين المللي تهران، دوم تا پنجم آذرماه جاري برگزار خواهد شد.لادن ملکي با بيان …

مدير اجرايي نمايشگاه ايران تله کام ۲۰۰۸ در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: نهمين نمايشگاه بين المللي صنايع مخابرات و اطلاع رساني (ايران تله کام ۲۰۰۸) در فضايي بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع و در پنج سالن نمايشگاه بين المللي تهران، دوم تا پنجم آذرماه جاري برگزار خواهد شد.
لادن ملکي با بيان اينکه متجاوز از ۱۴۰ شرکت داخلي و خارجي قرار است تا آخرين دستاوردها و تکنولوژي هاي نوين صنعت مخابرات را در اين چهار روز به نمايش بگذارند، يادآور شد: ثبت نام براي حضور شرکت ها در فضاي باز نمايشگاه همچنان ادامه دارد.
وي با تاکيد بر اينکه استقبال از اين نمايشگاه به مراتب از سال گذشته بهتر بوده، ادامه داد: ستاد برگزاري نمايشگاه تله کام با به روز کردن وب سايت اختصاصي، اطلاع رساني در نشريات تخصصي صنعت مخابرات و نشريات تخصصي اقتصادي ، بيلبوردها و پوسترهاي سطح شهر برپايي اين رويداد مهم را اعلام عمومي کرده است.
اين نمايشگاه با حضور شرکت ها و توليدکنندگان داخلي و خارجي از دوم تا پنجم آذرماه سال جاري در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار خواهد شد. هشت دوره متوالي از نمايشگاه تله کام به عنوان بزرگترين رويداد و گردهمايي در بخش مخابرات و ارتباطات کشور ، به صورت بين المللي و با حضور فعال ارگان ها و شرکت هاي دولتي و خصوصي مطرح کشورمان تاکنون برگزار شده است.
اين نمايشگاه توسط شرکت پالارسامانه با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ايران و با همکاري شرکت سهامي نمايشگاه هاي بين المللي جمهوري اسلامي ايران برگزار مي شود.
۱۲۸/۱۶۲/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا