تليا سونرا نروژ سه ميليارد و ۲۵۰ميليون دلاري فروش کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين گزارش درآمد خالص اين شرکت با رکود مواجه شد و از ۶۸۰ ميليون دلار مدت مشابه سال گذشته به ۶۰۱ ميليون دلار رسيد.در ادامه اين گزارش آمده است، تعداد کاربران اين اپراتور تا پايان فصل سوم به ۱۲۷ ميليون و ۹۰۰ …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين گزارش درآمد خالص اين شرکت با رکود مواجه شد و از ۶۸۰ ميليون دلار مدت مشابه سال گذشته به ۶۰۱ ميليون دلار رسيد.
در ادامه اين گزارش آمده است، تعداد کاربران اين اپراتور تا پايان فصل سوم به ۱۲۷ ميليون و ۹۰۰ هزار رسيده است که از اين تعداد يک ميليون و ۲۰۰ هزار نفر کاربراني هستند که در اين فصل به خود تليا سونرا اضافه شده اند و سه  ميليون و ۸۰۰هزار نفر نيز به نمايندگي هاي تليا در مناطق تحت پوشش اين اپراتور اضافه شده ند.
“لارس نيبرگ” مدير عامل تليا با ابراز رضايت از افزايش فروش خاطر نشان کرد ، اين اپراتور توانست فصل خوبي را با وجود افزايش رقابت در بازار ارتباطي  و دخالت بيش از اندازه رگولاتور در تعيين هزينه رومينگ و تعرفه سرويس ها ،داشته باشد.
تليا سونرا تهيه کننده سرويس هاي ارتباط از راه دور در نروژ و کشورهاي حوزه بالتيک ،اسپانيا و بازارهاي نوظهور اروپا و آسيا و همچنين ترکيه و روسيه است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا