چند ماه ناقابل اختلاف

   در همين حال مجري برگزاري مزايده اپراتور سوم تلفن همراه از آغاز فعاليت اين اپراتور از اول فروردين ماه سال ۸۸ خبر داد. آنچنان که مجري برگزاري مراسم پيش بيني کرد، نتيجه پاکات قيمت مزايده ديماه آينده مشخص مي گردد و با توجه به اينکه فرآيند ثبت شرکت و پرداخت هزينه، ۶۵ روز کاري …

   در همين حال مجري برگزاري مزايده اپراتور سوم تلفن همراه از آغاز فعاليت اين اپراتور از اول فروردين ماه سال ۸۸ خبر داد. آنچنان که مجري برگزاري مراسم پيش بيني کرد، نتيجه پاکات قيمت مزايده ديماه آينده مشخص مي گردد و با توجه به اينکه فرآيند ثبت شرکت و پرداخت هزينه، ۶۵ روز کاري زمان مي برد، بطور قطع موافقتنامه اپراتور سوم اواخر سال جاري يا اوايل سال ۸۸ لازم الاجراست و سيمکارتها در نيمه دوم سال ۸۸ در اختيار مشترکان قرار مي گيرند.
   اما مسوولان سازمان تنظيم مقررات ديدگاهي متفاوت با نظرات مجري برگزاري مزايده دارند. اين سازمان زمان اعلام برنده مزايده را روز هفدهم آذر ماه و زمان عرضه سيمکارت به متقاضيان را نيمه اول سال ۸۸ عنوان کرده است، بنابراين وجود يک اختلاف زماني مشخص و دستکم چند ماهه که مي تواند به يک نيمه سال هم بالغ شود، در اين ميان مشهود است. اما اگر اين چند ماه اختلاف را ناديده بگيريم و به گمان محاسبه اشتباه، تقصير آن را خودمان بر عهده بگيريم،  باز هم چندان تفاوتي نمي کند چرا که از يک سو سريال تمديدهاي بي وقفه همچنان ادامه دارد و از سوي ديگر آنچنان که ناظران مطلع به اين فن مي پندارند، تجهيزات و اسباب و لوازم مربوط به راه اندازي و بکارگيري نسل ۳ و ۵/۳ هنوز در کشور موجود نيست و در آينده قابل پيش بيني هم ورود آنها متصور نيست ضمن اينکه زيرساختهاي ارتباطي تا سطح مناسب و مطلوب تقويت و بهينه نشده اند.
   به همه اينها بايد پروسه ثبت شرکت را هم اضافه کرد که طولاني و زمانبر بوده و هنوز از مرحله مقدماتي هم عبور نکرده است. با اين اوصاف چگونه مي توان اميد داشت که در مدت زماني کمتر از پنج ماه (به گفته مسوولان اين طرف) و کمتر از ۹ ماه (بر اساس پيش بيني مسوولان آن طرف) خواسته متقاضيان پرشمار و مستقبلين ميليوني آن برآورده شود ؟
۱۶/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا