کاهش تعرفه تلفن همراه در فرانسه

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،بر اساس اين گزارش، فرانسه در نظر دارد طي سال هاي اخير، طرح کاهش تدريجي  تعرفه در خطوط زميني اين کشور را نيز اجرا کند.در اين گزارش به رقم و ميزان کاهش تعرفه اشاره نشده است.بر اساس اين تصميم، اپراتورها موظف هستند تا ۳۰ ژوئن …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،بر اساس اين گزارش، فرانسه در نظر دارد طي سال هاي اخير، طرح کاهش تدريجي  تعرفه در خطوط زميني اين کشور را نيز اجرا کند.
در اين گزارش به رقم و ميزان کاهش تعرفه اشاره نشده است.
بر اساس اين تصميم، اپراتورها موظف هستند تا ۳۰ ژوئن ۲۰۰۹ ميلادي اقداماتي لازم را در جهت کاهش تعرفه هاي خود انجام دهند و اين طرح از اول جولاي ۲۰۰۹ تا ۳۱ دسامبر ۲۰۱۰ ميلادي اجرا خواهد شد.
به گفته يک مقام آگاه ،  تغيير تعرفه تماس ها ي صوتي تلفن همراه و محدوديت هاي ناشي از آن ،تاثيرات اساسي  زيادي را روي بازار ارتباطي اين کشور مي گذارد، افزود: بازار اين کشور به زمان نياز دارد که خود را با تحولات و شرايط جديد وفق دهد.
تعداد کاربران تلفن همراه در فرانسه تا مارس ۲۰۰۸ ميلادي ۵۵ميليون و ۷۳۱هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۹۰.۰۱درصد اعلام شده است.
فرانسه داراي ۵۳ ميليون و ۷۶هزار کاربر تلفن همراه و ضريب نفوذ آن ۸۴ درصد است و اين کشور چهار اپراتور تلفن همراه دارد که يکي از آنها اپراتور شبکه مجازي مي باشد.
۱۳۴/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا