اطلاع رساني ديجيتالي به شهروندان شهر جديد پرند آغاز شد

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي شركت عمران شهر پرند با فعال شدن تابلوهاي الكترونيكي سطح شهر و سيستم sms online، اطلاع رساني ديجيتالي به شهروندان پرندي آغاز شد.اطلاع رساني به شهروندان شهر جديد از مهمترين مبادي برنامه ريزي شهري قلمداد گرديده و لزوم ارائه اطلاعات به موقع و ايجاد سامانه‌اي مناسب …

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي شركت عمران شهر پرند با فعال شدن تابلوهاي الكترونيكي سطح شهر و سيستم sms online، اطلاع رساني ديجيتالي به شهروندان پرندي آغاز شد.
اطلاع رساني به شهروندان شهر جديد از مهمترين مبادي برنامه ريزي شهري قلمداد گرديده و لزوم ارائه اطلاعات به موقع و ايجاد سامانه‌اي مناسب در جهت ارتباط با شهروندان مي‌تواند مشاركت شهروندان را به دنبال داشته باشد و آگاهي در اين بخش از مهمترين اقدامات انجام شده در راه برنامه‌ريزي يك كلانشهر محسوب مي‌شود.
به همين منظور شهر جديد پرند با استفاده از فن‌آوري هاي موجود اطلاع رساني ديجيتالي براي شهروندان را در دستور كار خود قرار داده است. هم اكنون اين اطلاع رساني از ۲ طريق تابلوهاي الكترونيكي سطح شهر و سيستم sms online (ارسال پيامك براي تلفن هاي همراه شهروندان) در حال انجام است.
سامانه تابلوهاي الكترونيكي سطح شهر بشكل بيسيم (وايرلس) بوده و از طريق شركت عمران كنترل مركزي خواهد شد.
درج اخبار شهر جديد پرند، اخبار رسانه‌ها، ارسال پيام‌هاي فوري به شهروندان ، پيام‌هاي شهري، از جمله كاربردهاي اين سامانه است. اين خدمات با راه‌اندازي و نصب تابلوهاي متعدد ديگر در نقاط مختلف شهر كامل خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا