پالم استفاده از ویندوز موبایل را در گوشی هایش متوقف می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پی سی وورلد” ، شرکت پالم از این به بعد از سیستم عامل جدید WebOS ارایه شده توسط خود این شرکت در گوشی هایش استفاده خواهد کرد.این تصمیم شرکت پالم درپی زیان دهی شدیدش در سه ماهه جاری علی رغم  ارایه گوشی جدید Palm Pre …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پی سی وورلد” ، شرکت پالم از این به بعد از سیستم عامل جدید WebOS ارایه شده توسط خود این شرکت در گوشی هایش استفاده خواهد کرد.
این تصمیم شرکت پالم درپی زیان دهی شدیدش در سه ماهه جاری علی رغم  ارایه گوشی جدید Palm Pre که دارای سیستم عامل WebOS می باشد ، اتخاذ و اعلام شد.
میزان زیان دهی شرکت پالم درسه ماهه اول سال جاری میلادی به ۱۶۴.۵ میلیون دلار در مقایسه با ۴۱.۹ میلیون دلار زیان در فصل مشابه سال گذشته ، اعلام شده است.
با اینحال ، میزان فروش این شرکت فراتر از میزانی است که تحلیل گران پیش بینی کرده بودند. پیش بینی تحلیل گران درباره میزان فروش پالم ۲۹۷.۷ میلیون دلار بود در صورتیکه میزان فروش این شرکت به ۳۶۰.۷ میلیون دلار رسید.
شرکت پالم در فصل اول سال مالی جاری در مجموع ۸۲۳ هزار گوشی به بازار عرضه کرده است که این میزان رشدی معادل ۱۳۴ در صد نسبت به سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۰۹ میلادی  و افزایش ۳۰ درصدی سالانه را نشان می دهد.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا