گوشی جدید سامسونگ مدل Reclaim به بازار عرضه شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل سیروپ” ، گوشی یاد شده چندی قبل از طریق سایت های مختلف به طور رسمی  معرفی شده بود و اینک این شرکت اپراتوری تلفن همراه کانادایی آنرا به بازار ارایه کرد.گوشی Samsung Reclaim ازسری گوشی های به اصطلاح ” سبز” و دوست طبیعت به …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل سیروپ” ، گوشی یاد شده چندی قبل از طریق سایت های مختلف به طور رسمی  معرفی شده بود و اینک این شرکت اپراتوری تلفن همراه کانادایی آنرا به بازار ارایه کرد.
گوشی Samsung Reclaim ازسری گوشی های به اصطلاح ” سبز” و دوست طبیعت به شمار می آید و مواد اولیه ساخت آن از مواد بیو پلاستیک برپایه گیاه ذرت تشکیل می دهد و براحتی تا ۸۰ درصد آن  درطبیعت قابل بازیافت است.
گوشی یاد شده دارای قابلیت ها و سیستم های گوناگون است که در این خبر به تعدادی از آنها از جمله ، صفحه نمایش ۲.۴ اینچی ، دوربین ۲ مگاپیکسلی با قابلیت های ویدویی ، قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی microSD برای افزایش ظرفیت حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایت ، سیستم رد یاب جهانی GPS ، جک هدست ۳.۵ میلیمتری و باتری با ظرفیت یک هزار میلی آمپرساعت ، اشاره شده است.
Samsung Reclaim با قیمت ۴۹.۹۵ دلار با قرارداد ۳ ساله ، ۹۹.۹۵ دلار با قرارداد ۲ ساله ، ۱۹۹.۹۵ دلار با قیمت یک ساله  و ۲۱۹.۹۵ دلار بصورت پیش پرداخت ، فروخته می شود.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا