دوکومو، شارپ، رنِساس و فوجيتسو تراشه SH-Mobile G4 مي سازند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين شرکت ها اعلام کردند که  تراشه SH-Mobile G4 با پلتفورمي ترکيب مي شود که از استانداردهاي تلفن همراه HSUPA 1, HSDPA2, W-CDMA و GSM/GPRS/EDGE (2G) را پشتيباني مي کند. اين تراشه تا پايان فصل چهارم ۲۰۰۹ آماده خواهد شد.استاندارد HSUPA براي دسترسي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين شرکت ها اعلام کردند که  تراشه SH-Mobile G4 با پلتفورمي ترکيب مي شود که از استانداردهاي تلفن همراه HSUPA 1, HSDPA2, W-CDMA و GSM/GPRS/EDGE (2G) را پشتيباني مي کند.
اين تراشه تا پايان فصل چهارم ۲۰۰۹ آماده خواهد شد.
استاندارد HSUPA براي دسترسي به ارتباط مخابره اى از يك ايستگاه زمينى ماهواره پرسرعت به کار مي رود و نسخه ارتقا يافته و پر سرعت تر استاندارد ۳G W-CDMA است.
تراشه SH-Mobile G4 عملکردهاي دستگاه هاي تلفن همراه را ارتقا داده و سرويس هاي بسيار پرسرعتي را براي کاربر فراهم مي کند.
اين تراشه همچنين براي پخش ويديو HD3 و گرافيک هاي سه بعدي به کار مي رود و به کاربران امکان مي دهد که برنامه هاي ويديويي  را روي دستگاه تلفن همراه با وضوح و مشخصات بيشتري ببينند.
اين تراشه سرعت مخابره اطلاعات ماهواره اي را با ۷/۵ مگابيت بر ثانيه فراهم مي کند که ۱۵ بار سريع تر از ۳۸۴ کيلوبيت بر ثانيه اي است که هم اکنون مورد استفاده قرار مي گيرد.
۱۳۵/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا