Sync سرويسي براي پخش موسيقي در اتومبيل

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت زويا، اين سرويس که همزمان با بازگشايي نمايشگاه فناوري هاي جيتکس در دوبي رونمايي شد، جديدترين فناوري است که در نتيجه همکاري شرکت Ford  و مايکروسافت براي دستگاه هاي تلفن همراه و پخش موسيقي ارايه شده است. بر اين اساس کاربران مي توانند با استفاده …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت زويا، اين سرويس که همزمان با بازگشايي نمايشگاه فناوري هاي جيتکس در دوبي رونمايي شد، جديدترين فناوري است که در نتيجه همکاري شرکت Ford  و مايکروسافت براي دستگاه هاي تلفن همراه و پخش موسيقي ارايه شده است.
بر اين اساس کاربران مي توانند با استفاده از تلفن همراه يا دستگاه پخش موسيقي ديجيتالي به آلبوم، هنرمندان و آهنگ ها از طريق دستور صوتي دسترسي پيدا کنند.
اين سرويس به اين شکل کار مي کند که نام ها و شماره ها و فايل هاي موسيقي که در بخش دفترچه گوشي ذخيره شده به شکل بي سيم و خودکار به اتومبيل انتقال پيدا مي کند.
Sync همچنين مي تواند ميزبان هر دستگاه پخش رسانه هاي ديجيتالي باشد و
از اين پس کاربران در خاورميانه از اين امکان برخوردارند که داخل اتومبيل به روش بهتر از تلفن هاي همراه شان استفاده کنند، بخش پيام کوتاه تلفن همراه را کنترل و موسيقي خود را انتخاب کنند.
SYNC که يک سيستم سرگرمي و ارتباطي است براي تغيير روش استفاده کاربران از دستگاه هاي پخش پورتال رسانه هاي ديجيتالي و تلفن هاي همراه طراحي شده است.
بر اساس اين گزارش Ford اولين شرکت خودرو سازي است که در نمايشگاه GITEX حضور يافته است و SYNC از نرم افزاري استفاده مي کند که کاربر و خودرو را به هم مرتبط و متصل مي کند.
والدو گالان، مدير بخش شرکت فورد در خاورميانه مي گويد، اين سيستم پلتفورم کاملي است که سرويس نويني  را با همکاري مايکروسافت براي کاربران ارايه داده است.
اين فناوري بر پايه نرم افزار خودکار مايکروسافت ساخته شده و کاربر مي تواند داخل اتومبيل با استفاده از فرمان ماشين يا کنترل راديو به تلفن همراه يا دستگاه پخش موسيقي دستور پخش موسيقي را دهد.
۱۳۵/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا