درآمد سرويس هاي صوتي در BRIC از مرز ۱۱۷ميليارد دلار مي گذرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”  با توجه به آمارهاي موجود از سال ۲۰۱۰ به بعد درآمد  اين بخش از سرويس هاي ارتباطي تلفن همراه در اين کشورها با کاهش مواجه مي شود.همچنين با توجه به بررسي هاي صورت گرفته ،چين در مقابل سه  رقيب ديگر  خود بيشترين ميزان  درآمد …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”  با توجه به آمارهاي موجود از سال ۲۰۱۰ به بعد درآمد  اين بخش از سرويس هاي ارتباطي تلفن همراه در اين کشورها با کاهش مواجه مي شود.
همچنين با توجه به بررسي هاي صورت گرفته ،چين در مقابل سه  رقيب ديگر  خود بيشترين ميزان  درآمد سرويس هاي  داده موبايل را  به خود اختصاص خواهد داد.
تعداد کاربران تلفن همراه در BRIC در سال ۲۰۰۸ميلادي  به يک ميليارد و ۲۰۹ ميليون نفر و در سال ۲۰۱۳ ميلادي به يک ميليارد و ۶۴۴ ميليون نفر خواهد رسيد.
تعداد کاربران برزيل با ۹ اپراتور فعال تا پايان ماه جولاي ۲۰۰۸ ميلادي ۱۳۵ميليون و ۵۰۰ هزار نفر ، روسيه با ۱۰ اپراتور  163ميليون و۷۳۰هزار نفر وضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۱۱.۸در صد ، هند با ۱۲ اپراتور حدود ۳۰۰ميليون نفر و چين با دو اپراتور ۶۱۶ميليون نفر است.
۱۳۴/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا