نوکيا شرکت برتر اروپايي در زمينه سرمايه گذاري در R&D

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”ّ به نقل از سايت “سلولارنيوز”،بر اساس اين بررسي  نوکيا با سرمايه گذاري هفت ميليارد و ۲۴۰ميليون دلاري از جايگاه هفدهم جدول رده بندي شرکت هاي فعال جهان در زمينه R&D به جايگاه پنجم صعود کرده است.بر اساس آماري که از شرکت ها ي فعال در زمينه ارتباطات بدست آمده …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”ّ به نقل از سايت “سلولارنيوز”،بر اساس اين بررسي  نوکيا با سرمايه گذاري هفت ميليارد و ۲۴۰ميليون دلاري از جايگاه هفدهم جدول رده بندي شرکت هاي فعال جهان در زمينه R&D به جايگاه پنجم صعود کرده است.
بر اساس آماري که از شرکت ها ي فعال در زمينه ارتباطات بدست آمده است،  سامسونگ از جايگاه دهم به دوزادهم ،آلکاتل لوسنت از چهل و دوم به بيست و يکم،، موتورولا از بيست و چهارم به بيست و هفتم و اريکسون از بيست و ششم  به بيست و هشتم  رسيده اند.
بر اساس اين رده بندي ،”فلکس واگن” از جايگاه چهاردهم به نهم صعود و “دايملر” از رتبه پنجم به دهم سقوط کرده است.
اين در حالي است که در بررسي اين مساله در کل جهان ، مايکروسافت با سرمايه گذاري هفت ميليارد و ۶۵۰ميليون دلاري در صدر شرکت هاي دنيا قرار دارد.
اين گزارش در ادامه آورده است، از لحاظ سرمايه گذاري در زمينه R&D شرکت هاي اروپايي با افزايش ۸.۸ درصدي  از آمريکا  پيشي گرفته اند.
۱۳۴/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا