دو شماره پيامک به شماره هاي پيامک ارزش افزوده کشور اضافه شد

به گزارش خبرنگار موبنا چندي است که شرکت چهار نسل امواج که مجري SMS ارزش افزوده در کشور است، دو شماره فوق را به ليست پيامک هاي ارزش افزوده کشور اضافه کرده است.اين شرکت پيش از اين در يکي از شرکت هاي اقماري خود به نام “رهياب” شماره ۱۰۰۰را عرضه مي کرد.تاکنون سه شرکت آتيه …

به گزارش خبرنگار موبنا چندي است که شرکت چهار نسل امواج که مجري SMS ارزش افزوده در کشور است، دو شماره فوق را به ليست پيامک هاي ارزش افزوده کشور اضافه کرده است.
اين شرکت پيش از اين در يکي از شرکت هاي اقماري خود به نام “رهياب” شماره ۱۰۰۰را عرضه مي کرد.
تاکنون سه شرکت آتيه داده پرداز (ADP)، رهياب رايانه گستر (رهياب) و مرکز گسترش فناوري اطلاعات (مگفا) با پيش شماره هاي ۱۰۰۰و ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ از دي ماه سال ۸۴ به عنوان پيمانکار انحصاري همراه اول، خدمات پيامک هاي تبليغاتي و اطلاع رساني به متقاضيان در سراسر کشور ارائه مي کردند.
در همين حال همراه اول نيز قصد دارد از طريق مزايده بر شمار پيمانکاران توليد محتواي خود (CP ) بيافزايد.
اين اپراتور پيش از اين نيز اعلام کرده بود که تا برگزاري و اعلام نتايج دور جديد مزايده خدمات ارزش افزوده ، کماکان اين سه شرکت CP عهده دار ارائه خدمات پيامک هاي تبليغاتي و اطلاع رساني به متقاضيان هستند . 
گفتني است دو شماره ۵۰۰۰ و ۶۰۰۰ نيز براي ارسال پيامک هاي تبليغاتي و اطلاع رساني به مشترکان موجود است که در خدمت شرکت مخابرات ايران و نهاد رياست جمهوري است.
بيش از ۴۰ ميليون نفر در کشور داراي تلفن همراه هستند.
۱۲۸/۱۶/۱۵۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا