معرفي گوشي هاي جديد و چند خبر از اپراتورها

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، سرعت ارتباط مخابره اى اين دستگاه از يک ايستگاه زميني به يک ماهواره ارتباطي ۷۶/۵ مگابايت در ثانيه است.گوشي سامسونگ HSUPA W600 داراي نمايشگر لمسي  3 اينچي با ابعاد ۴۸۰× ۸۰۰ با بازخورد لمسي است و از قابليت هاي ديگر آن  مي توان …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، سرعت ارتباط مخابره اى اين دستگاه از يک ايستگاه زميني به يک ماهواره ارتباطي ۷۶/۵ مگابايت در ثانيه است.
گوشي سامسونگ HSUPA W600 داراي نمايشگر لمسي  3 اينچي با ابعاد ۴۸۰× ۸۰۰ با بازخورد لمسي است و از قابليت هاي ديگر آن  مي توان به دوربين ۵ مگاپيکسلي و تلويزيون همراه با سيستم T-DMB اشاره کرد.
اين تلفن همراه در ماه نوامبر (اواسط آبان ) به بازار ارايه مي شود و در مورد قيمت آن هنوز اطلاعاتي منتشر نشده است.
*****
“موبايل وان”، اپراتور تلفن همراه سنگاپور اعلام کرد:سود ناخالص اين اپراتور در نه ماه سال جاري ميلادي  با ۶.۹ درصد رشد به ۹۴ميليون و ۵۰۰هزار دلار رسيده است.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين گزارش درآمد اين اپراتور با ۳.۶ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۵۹ميليون و ۷۰۰هزار دلار سنگاپور برآورد شد.
درآمد حاصل از سرويس هاي دايمي اين اپراتور با ۰.۳ درصد رشد به ۳۷۸ميليون دلار و درآمد حاصل از سرويس هاي اعتباري با ۲۰.۶ درصد رشد به ۵۳ميليون و ۹۰۰هزار دلار سنگاپور رسيده است .
بر اساس اين گزارش درآمد حاصل از تماس هاي بين المللي نيز با ۹.۹ درصد افزايش، ۱۰۴ميليون دلار سنگاپور برآورد شده وميزان دقايق استفاده از تماس هاي بين المللي در اين مدت ۷۳ درصد رشد داشته است.
تعداد کاربران اين اپراتور نيز به يک ميليون  و ۶۲۱هزار نفر رسيده است و شمار کل کاربران سنگاپور چهارميليون و۹۸۷هزار و ۸۰۰ نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور۱۱۱.۲درصد اعلام شده است.
*****
شرکت NTT DoCoMo با همکاري “فوجيستو” و “شارپ” تلفن هاي همراه مجهز به سيستم HSUPA ارايه مي کند.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، تلفن همراه  HSUPA  که در واقع  گوشي نسل چهارمي است، سرعت انتقال داده ها را از ايستگاه هاي زميني به ماهواره هاي ارتباطي افزايش مي دهند.
ان تي تي دو کومو قصد دارد با طراحي و ارايه اين تلفن هاي همراه سرعت آپ لينک داده ها را از۳۸۴ کيلو بايت در ثانيه به ۷/۵ مگابايت در ثانيه افزايش دهد.
با ارايه اين سيستم کاربران مي توانند فايل هاي پر حجم ويديويي را براي سرعت و کيفيت فوق العاده توسط تلفن همراه آپلود و دانلود کنند.
سامسونگ اولين شرکتي است که يک گوشي  HSUPA موسوم به SCH-M470ارايه کرده است.
*****


شرکت “اورنج” دستگاه iGPS360 را براي نسخه قديمي  گوشي تلفن همراه آيفون محصول شرکت اپل  ارايه کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “موبايل واک” کاربران آيفون قديمي مي توانند با استفاده از دستگاه iGPS360 از سيستم GPS در گوشي خود بهره مند شوند.
” iGPS360″ در واقع يک قفل سخت افزاري است که تا هنگامي که قفل شکسته باقي بماند امکان دسترسي به سيستم  GPS را براي کاربر فراهم مي کند.
اين دستگاه در حال حاضر با سفارش قبلي با قيمت ۷۵ دلار عرضه مي شود.
*****
شرکت هندي MobiMonster که دفتر مرکزي آن در دهلي نو قرار دارد، سرويس MobiMonster را براي مسافران ارايه داد.
 به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين کاربرد امکان دسترسي به سرويس هاي گوناگون همچون پيش بيني وضع آب و هوا، تبديل پول، پشتيباني بي سيم و به اشتراک گذاري فايل ها را براي کاربران ممکن مي کند.
بر اساس اين گزارش سرويس MobiMonster براي گوشي هايي که از نسخه سوم سيستم عامل سيمبيان S60 و ويندوز موبايل ۵.۰ پشتيباني مي کنند در سه نسخه رايگان، ابتدايي و حرفه اي ارايه مي شود.
نسخه رايگان اين سرويس براي مسافران طراحي شده و شامل سرويس هايي چون پيش بيني وضعيت آب و هواي سراسر دنيا، تبديل پول و رزرو اتومبيل و هتل و برنامه ريزي براي مسافرت است.
اين دو سرويس به شکل خودکار همه عملکردها را براي کاربر توضيح دهد و مي تواند براي رزرو همه شرکت هاي هواپيماهايي، هتل ها و رزرو اتومبيل مورد استفاده قرار گيرد.
نسخه ۶۰ دلاري آن براي يک سال برنامه هاي ارايه شده را به زبان هاي مختلف انگليسي، آلماني، اسپانايي، ايتاليايي، فرانسوي، پرتغالي، روسي، يوناني و هلندي ترجمه مي کند.
*****
ويرجين موبايل هزينه تماس هاي بين المللي خود را کاهش داد و اين تصميم درپي بروز بحران اقتصادي در آمرکيا گرفته شده است.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”،کاربران اين شرکت مي توانند با هزينه قابل توجه ۵ سنت در دقيقه با کشورهاي برزيل، ونزوئلا، مکزيک، چين و هونگ کونگ تماس بگيرند.
هزينه تماس هاي بين المللي ويرجين موبايل در مقايسه با اپراتورهاي ديگر ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصد کمتر است.
از اين پس کاربران ويرجين موبايل براي تماس هاي بين المللي خود نيازي به خريد کارت هاي مخصوص ندارند.
۱۳۴/۱۱۲/  135 /14 /151

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا