تعداد كاربران انگليس به بيش از۷۱ ميليون نفر رسيد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين گزارش در فصل دوم  تعداد سه ميليون و ۳۴۰هزار نفر به تعداد كل  كاربران اين كشور اضافه شده است كه نسبت به سه ميليون و ۲۳۰هزار كاربر اضافه شده در مدت مشابه سال گذشته رشد چنداني را نشان نمي دهد. در …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين گزارش در فصل دوم  تعداد سه ميليون و ۳۴۰هزار نفر به تعداد كل  كاربران اين كشور اضافه شده است كه نسبت به سه ميليون و ۲۳۰هزار كاربر اضافه شده در مدت مشابه سال گذشته رشد چنداني را نشان نمي دهد.
در ادامه اين گزارش رشد بازار تلفن همراه انگليس در۱۲ ماه گذشته تنها ۴.۹ درصد اعلام شده است.
با وجود اين كه رشد بازار نسبت به سال گذشته بهتر بوده است اما هيچكدام از اپراتورهاي  اين كشور نتوانستند رقم جديدي از ركورد يك ميليون  كاربر اضافه شده را در طول ۱۲ماه در كارنامه خود ثبت كنند.
در اين گزارش آمده است وودافون كه در سال گذشته يك ميليون و ۶۳۰ هزار كاربر را به شبكه خود اضافه كرده در اين سال تنها ۹۶۰هزار كاربر جديد بدست اورده است.
 در ادامه اين گزارش،  هاچينسون با ۷۶۰هزار کاربر جديد، اورنج ۵۹۰ هزار كاربر،تسكو ۲۵۰ هزار كاربر ، ويرجين ۱۳۰ هزار و تي موبايل  70 هزار كاربر رتبه هاي بعدي رشد كاربران را در اين فصل به خود اختصاص دادند.
۱۳۴/۱۴/۱۵۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا