سامانه مکانيزه اپراتور اول از اول آبان ماه به بهره برداري مي رسد

عباسعلي ابوالفضلي در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت:بخش اوليه اين سيستم که از دو ماه گذشته به صورت آزمايشي آغاز به کار کرده بود، فعاليت خود را از اول آبان ماه به طور رسمي شروع مي کند.وي با بيان اينکه “درصدد هستيم تا پايان آبان ماه سه سرويس ديگر را نيز به …

عباسعلي ابوالفضلي در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت:بخش اوليه اين سيستم که از دو ماه گذشته به صورت آزمايشي آغاز به کار کرده بود، فعاليت خود را از اول آبان ماه به طور رسمي شروع مي کند.
وي با بيان اينکه “درصدد هستيم تا پايان آبان ماه سه سرويس ديگر را نيز به اين سيستم اضافه کنيم”، يادآور شد: اين سامانه به همين منوال تکميل خواهد شد تا جايي که مشترک همراه اول براي استفاده از خدمات اين شرکت ، نيازي به مراجعه حضوري نداشته باشد.
ابوالفضلي با تاکيد بر اينکه “فعاليت سامانه مکانيزه تلفن همراه به مروز زمان توسعه مي يابد”، افزود: شرکت ارتباطات سيار از مدت ها قبل مترصد کاهش و به حداقل رساندن مراجعات حضوري و فيزيکي مشترکان خود بود تا در مواقعي که مشترک به دلايل مختلف بايد با اپراتور خود تماس برقرار کند، اين مهم به صورت غيرحضوري انجام شود.
وي با اشاره به مواردي نظير دريافت قبض کارکرد، ابهامات موجود و رفع حواشي در آن که مشترک را وادار مي کند تا به دفاتر امور مشترکين مراجعه کند ، خاطرنشان کرد: با فعال شدن اين سامانه مکانيزه ، مشترک مي تواند بدون نياز به مراجعه حضوري ابهامات و اعتراضاتي که در قبض صورتحساب خود موجود است را رفع کند.
اين مقام مسئول، مراجعه به پرتال شرکت ارتباطات سيار به نشاني www.mci.ir را يکي از 
مواردي دانست که سبب کاهش مراجعات حضوري مشترکان مي شود و گفت: از طرفي ارائه رمز براي هر مشترک در دستور کار اپراتور اول قرار گرفته است تا مشترک بتواند به راحتي و از طريق غيرحضوري ريزمکالمات خود را دريافت کند.
وي گفت: مشترکان پس از تکميل مراحل ثبت نام خدمات غيرحضوري در سايت اينترنتي شرکت، مي توانند با مراجعه به ادارات دولتي مشترکين رمز موردنظر را دريافت کنند.
۱۲۸/۱۶/۱۵۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا